Ga naar inhoud

irq 11 deel probleem voor de die-hards!!


Aanbevolen berichten

Het volgende heb ik aan de hand: windows ME compaq pc met 2 pci sloten voodoo 3 pci kaart onboard video kaart wirelesskaart ( hier gaat het om) via de helpdesk van linksys weet ik dat de wireless kaart geen irq mag delen, anders geen verbinding. echter als ik de wireless in de pc doet gaat die naar irq 11, daar zat voodoo kaart ook dus werkt niet. lpt en com poorten uitgeschakeld maar wireless wil op irq 11 zitten. voodoo kaart eruit, dan komt onboard weer " in" , maar die zit dan ook op irq 11. Dat is dus erg shit. alles eruit gehaald en wireless op andere pci slot gedaan, maar gaat toch weer naar irq 11. concrete vraag: hoe dwing ik de wireless naar bv. irq 4 te "gaan"? Er is een tabblad met reserveren van irq in apparaatbeheer ,maar hoe werkt dat? p.s. compaq bios is zeer summier, dat zal geen soelaas bieden ben ik bang.
Link naar reactie
Als plug and play niet werkt dan is dat via de bios over het algemeen het beste op te lossen : Bios - PCI configuration Stel daar de IRQ's in. En zet het OS op no plug en play Bios - Reset Configuration Data http://www.rojakpot.com/default.aspx?location=8&var1=0&var2=158 Ik heb geen Windows Millenium maar onder apparaat beheer staan alle apparaten. Kies je apparaat en klik eigenschappen kies het tabblad bronnen. Automatische instellingen uitvinken en zelf invullen. Suc6
Link naar reactie
door te proberen en nog eens te proberen is het volgende gelukt: pci sloten vrijgemaakt door kaarten eruit te halen. irq 11 gereserveerd middels tabblad bij apparaatbeheer. toen ging video on board naar irq 3 en kon ik daarna linksys kaart op irq 4 krijgen. maar nu heb ik geen goede videokaart meer dus lopen spellen vast wie heeft nog suggesties? :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...