Ga naar inhoud

Afstand Laserprinter tot PC


Aanbevolen berichten

Kan iemand mij vertellen of er een bepaalde afstand moet liggen tussen de PC en een Laserprinter. Ik zag bij vrienden dat de muis door een of ander apparaat beinvloed werd waardoor het leek of er een hacker de PC had overgenomen. Dit kon niet omdat er geen Internet aansluiting actief was. Of heeft iemand hier misschien eens van gehoord dat de muis zelfstandig allerhand ikoontjes aanklikt en niet meer te besturen is. Alleen resetten was een optie. Alvast bedank.
Link naar reactie
[quote:993be254ec="Kees v Woudenberg"]Kan iemand mij vertellen of er een bepaalde afstand moet liggen tussen de PC en een Laserprinter. Ik zag bij vrienden dat de muis door een of ander apparaat beinvloed werd waardoor het leek of er een hacker de PC had overgenomen. Dit kon niet omdat er geen Internet aansluiting actief was. Of heeft iemand hier misschien eens van gehoord dat de muis zelfstandig allerhand ikoontjes aanklikt en niet meer te besturen is. Alleen resetten was een optie. Alvast bedank.[/quote:993be254ec] Of dat de buren ook een draadloze muis heeft en dat je op de zelfde frequentie zit... :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...