anoniem Geplaatst: 25 oktober 2004 Delen Geplaatst: 25 oktober 2004 Kan iemand mij vertellen of er een bepaalde afstand moet liggen tussen de PC en een Laserprinter. Ik zag bij vrienden dat de muis door een of ander apparaat beinvloed werd waardoor het leek of er een hacker de PC had overgenomen. Dit kon niet omdat er geen Internet aansluiting actief was. Of heeft iemand hier misschien eens van gehoord dat de muis zelfstandig allerhand ikoontjes aanklikt en niet meer te besturen is. Alleen resetten was een optie. Alvast bedank. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2004 Kan het niet gewoon een hardware defect van de muis zijn? Al is een andere muis geprobeerd? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2004 Zou ook een virus kunnen zijn (magistr bijvoorbeeld). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2004 Daar heb je gelijk in...... @ Kees Genoeg dingetjes om te proberen.... AV en bv AdAware draaien + kijken of een andere muis dezelfde problemen geeft Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2004 [quote:993be254ec="Kees v Woudenberg"]Kan iemand mij vertellen of er een bepaalde afstand moet liggen tussen de PC en een Laserprinter. Ik zag bij vrienden dat de muis door een of ander apparaat beinvloed werd waardoor het leek of er een hacker de PC had overgenomen. Dit kon niet omdat er geen Internet aansluiting actief was. Of heeft iemand hier misschien eens van gehoord dat de muis zelfstandig allerhand ikoontjes aanklikt en niet meer te besturen is. Alleen resetten was een optie. Alvast bedank.[/quote:993be254ec] Of dat de buren ook een draadloze muis heeft en dat je op de zelfde frequentie zit... :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2004 Dat ondervang je door een andere muis te proberen :wink: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen