Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hoi Bedankt voor de snelle reactie, maar helemaal snappen doe ik het niet. Tenzij je bedoeld dat de verbinding steeds wordt verbroken, en zo ja, door wie en hoe. Want anders hoef je toch niet steeds in te bellen ? Of is dat inbellen alleen als je de PC hebt uit gehad ? Tja, ik heb gewoon via ethernetkaartje, en ben altijd online. grt, FX
Link naar reactie
;) die uitleg van usb en utp vond ik wel lollig.. Maar bij sommige verbindingen van zonnet bel je al automatisch in.. (bijv als windows opstart) Zoals bij mij. Tevens zou ik niet gaan voor zo'n brak usb modem.. ding bracht problemen op bij veel mensen. Ook bij mijn oude pc + dat ze erg breekbaar zijn. Stootje printplaatje ligt dr uit en t doet niets meer.. :) tape is af en toe een wondermiddel
Link naar reactie
Ik heb ethernet. Als je dat hebt kan je dat ethernetmodem aansluiten op een switch / hub / direct in je netwerkkaart. Bij usb plug je m in je usbpoort waar hij tevens de stroom vandaan haalt. Bij Ethernet ben je standaard verbonden en bij USB moet je zelf verbinding maken. Meestal is hiervoor een programma op de instalatie CD voor nodig. Hoop dat het duidelijk is T
Link naar reactie
Hou er wel rekening mee, dat er bij zonnet zo'n telefoon abonnement aan vast zit, met een minimum afrekening van 5 euro per maand. Als je zelf een modem aanschaft, is dat niet het geval. Een standaard ethernet modem is tegenwoordig beslist niet duur meer. En gerede kans, dat iemand hier wel een tweedehands in de aanbieding heeft.
Link naar reactie
[quote:198f3cabdb="oeroe"];) die uitleg van usb en utp vond ik wel lollig.. Tevens zou ik niet gaan voor zo'n brak usb modem.. ding bracht problemen op bij veel mensen. Tape is af en toe een wondermiddel[/quote:198f3cabdb] Ik aDSL anders al 2 jaar tot volle tevredenheid met een USB modem. Grtz. J.W. :P Het KAN wel, maar het HOEFT niet :wink:
Link naar reactie
http://www.zonnet.nl/abonneren/adsl/gratis/ Kijk hier maar eens rechts. En klik op de links met 'voorwaarden'. Zij bekostigen de 'gratis' adsl met de opbrengsten van hun zontel preselect telefoontikken. Overigens, zo goedkoop is het niet. Als je een half uurtje per dag internet, is het al net zo duur als een gewoon betaald abonnement. En kijk maar eens wat het kost als je er voortijdig vanaf wilt.
Link naar reactie
Hoi Gerben Ik bedoel de zon budget. Die is 15 euro zonder tel tikken. Ik heb demon, betaal 20 euro en heb een snellere verbinding. Het is mijn keuze ook niet. Maar dat neemt niet weg dat zon budget de goedkoopste is als het gaat om 24 uur p/d online zonder verdere kosten. Laat het me weten als ik het mis heb. Die abonnementen met aantal uren per maand is inderdaad allemaal niks. grt, Frans
Link naar reactie
[u:a8474ce650]Actievoorwaarden Zon ADSL Budget[/u:a8474ce650] (384/128Kbit/sec). Actie: Er geldt een [b:a8474ce650]datalimiet van 250 MB[/b:a8474ce650] per maand aangehouden. Na het overschrijden van de limiet wordt € 0,01 per MB in rekening gebracht. [b:a8474ce650]In combinatie met ZonTel of bij een 2 jarig contract is het USB-modem t.w.v. € 69,- gratis[/b:a8474ce650] Voor ZonTel in combinatie met Zon ADSL Lite, Family, Basis, Plus en Extra geldt een [b:a8474ce650]minimale rekening van € 5 per maand[/b:a8474ce650]. http://www.zonnet.nl/abonneren/adsl/budget/ Dat stelletje nazi's van Zonnet pretenderen dus goedkoop te zijn. :evil: Ga gewoon voor Demon 512/256 voor 19.95: http://www.demon.nl/producten/internettoegang/dslexpress/index.html http://www.demon.nl/producten/internettoegang/dslexpress/productbeschrijving.html - geen aansluitkosten; - geen kosten ethernetmodem; - geen datalimiet, maar FUP; - gratis spamfilter; no nonsense dus.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...