Ga naar inhoud

partitioneren maxtor diamond max plus 9 200(vv vraag2)


Aanbevolen berichten

VERVOLG vraag!!!! Ik heb maxblast diskette aangemaakt maar nu staat daar in de help onderwerpen een artikel over de begrenzing 137 gig en dat dit alleen geen problemen geeft voor win xp en win 2000 Ik gebruik win98 SE Mijn moederbord is een Asus A7V333 Socket A chipset: VIA KT333 volgens de handleiding v.h. moederbord heb ik UltraDMA/133 support Weet iemand of ik nu gewoon mijn 200 gig schijf kan partioneren. Liefst uit ervaring! met maxblast (of de nieuwe versie van Fdisk) en de schijf dan als hoofdschijf (opstart schijf) voledig kan gebruiken? Of kan ik hem dan alleen als tweede schijf voledig (200 gig )gebruiken? ----------------------------------------------------------------------------------- (Of is er een installatieprogramma van Asus voor handen wat ik vanuit windows kan installeren om over de 137 gig heen te komen? Zo ja, waar welke moet ik dan hebben op de asussite, hier wordt ik namelijk niet wijs uit.) (dit* bestand heb ik gedownload maar uit de begeleiden documentatie is dit bestand het waarschijnlijk niet. *pdc20276.zip Promise FastTrak133 Lite (tm) Controller Driver V2.00.0.21 http://www.asus.com.tw/support/download/item.aspx?ModelName=A7V333&Type=Latest ) (Of lost dit de VIA 4 in 1 Drivers 4.37V for Win 95/98/2K/ME/NT4.0 Het op? http://www.asus.com.tw/support/download/item.aspx?ModelName=A7V333&Type=Latest onderstaand staat in begeleidende doc 4in1realese.doc. staat o.a. fixed update van IDE driver in en Support ATA-133, under Win9x/ME/2K/XP/NT4.0. ) ----------------------------------------------------------------------------- Samengevat kan ik de schijf gebruiken als Master op de IDE connector met de voledige 200 gigabite verdeeld in 4 partities? Met behulp van maxblast of nieuwe versie fdisk Of kan ik hem in iedergeval als Slave gebruiken op de IDE connector met de voledige 200 gigabite verdeeld in 4 partities? Moet ik anders een aparte maxtor IDE controller kopen, zoals door de helptekst van maxblast werd gesuggereerd? (wat kost dat, mocht iemand dat toevallig weten?) Om te gebruiken in win98 SE Met behulp van maxblast of niewe versie fdisk. Al bij voorbaat dank
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...