Ga naar inhoud

pc valt uit


Aanbevolen berichten

Hallo Ik heb een probleem waar ik mij zo langzamerhand aan begin te ergeren. Als de buitenverlichting uit gaat (s'nachts) dan start mijn pc opnieuw op. Op de een of andere manier krijgt ie een puls en valt uit. De buitenverlichting bestaat uit 3 halogeenlampjes + trafo Dus ik denk dat die trafo het probleem veroorzaakt Ik heb al een overspanning + vreemde spanning kastje er tussen en toch komt die puls? door. De pc zit op dezelfde groep en ik heb eigenlijk geen zin om met een verlengsnoer door het huis te gaan werken Wie heeft een idee? vr gr Bert
Link naar reactie
UPS oplossing zag er bij Office Centre best wel betaalbaar uit. De netvoeding zal te gevoelig zijn voor netspanningsstoringen. Vervanging van de netvoeding zou mijn eerste gedachte zijn. Wanneer de netvoeding inderdaad zo gevoelig is, dan zou een boormachine of een koelkast ook problemen moeten geven. Zelfs een bepaalde lichtschakelaar in huis zou problemen kunnen geven. Wanneer de netvoeding inderdaad de zwakke schakel is, dan is het eigenlijk een ondeugdelijk produkt die sowieso "gratis" vervangen zou moeten worden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...