Ga naar inhoud

sata kopiëren traag


Aanbevolen berichten

Ik heb sinds kort een AMD 64 3200 systeem met een 10000 toeren schijf die van Western Digital, maar als ik een bestand van de ene partitie naar de andere wil kopiëren, dan duurt dit erg lang B.V. een bestand van 1 GB ongeveer 20 min, hoe is dit mogelijk ik heb alle drivers geïnstalleerd die bij het moederbord horen (ASUS K8N). Verder kan ik ook bijna niets normaal openen, terwijl hij aan het kopiëren is, het verbruikt van de processor is dan bijna 100 %. Mijn vorige systeem XP2500 met een schijf van Maxtor 7200 tpm was veel sneller. Hoe kan dit ?? Dumper. Windows-xp sp-2
Link naar reactie
Ik kon de nieuwe chipset software van ASUS maar niet geïnstalleerd krijgen, want in apparaat beheer stonden nog steeds de oude Windows IDE controllers en geen Seriële ATA controler, dus heb ik Windows maar weer opnieuw geïnstalleerd, en toen lukte het wel om de nieuwe chipset software te instaleren, waarom het niet de eerste keer lukte weet ik niet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...