Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik ga , misschien zoals vele anderen op dit forum , dit jaar weer naar de HCC dagen.. Ik wil me hier een game muis aanschaffen omdat ik nu al 2 "goedkope" huis/tuin en keuken muizen versleten heb door het gamen van Counterstrike.. Ik zoek: Een lichte muis Als het kan optisch , zonder balletje dus.. Met wieletje erin.. je weet wel om te scrollen Een die redelijk naukerig is ( 7 op de schaal van 10 ofzo ;) ) Alvast bedankt.. Freek
Link naar reactie
[quote:957e6c462c="Comp-Freak"][quote:957e6c462c="taco78"][quote:957e6c462c="gerben"]Logitech MX 510?[/quote:957e6c462c] Of de nieuwe laser muis de MX 1000[/quote:957e6c462c]Dies toch zonder draadje? Ik zou iig voor een met draad gaan. Dus dan de mx510.[/quote:957e6c462c] Idd die is zonder draad, maar met laser en daarom niet minder slecht als 1 met een draad.
Link naar reactie
[quote:0a7c396a94="gerben"]Een kennis van mij heeft een MX900, ik heb zelf een MX700 op proef gehad. Ik kan/kon maar niet aan dat extra gewicht wennen.[/quote:0a7c396a94] in mijn logitech dual opticall zat een stukje lood (oid) dat heb ik er lekker uitgehaald :) @ tdw met 169 posts moet je toch onderhand wel weten dat je maar 2 regels in je sig mag ;) je hoeft ook niet te reageren :roll: gewoon doen, staat in de handleiding hierboven
Link naar reactie
[quote:4126403be5="Vandread"][quote:4126403be5="gerben"]Een kennis van mij heeft een MX900, ik heb zelf een MX700 op proef gehad. Ik kan/kon maar niet aan dat extra gewicht wennen.[/quote:4126403be5] in mijn logitech dual opticall zat een stukje lood (oid) dat heb ik er lekker uitgehaald :) @ tdw met 169 posts moet je toch onderhand wel weten dat je maar 2 regels in je sig mag ;)[/quote:4126403be5] uuh nee. is mij nooit verteld. wil ik wel ff aanpassen. maar weer nu ontopic...
Link naar reactie
de MX 510 is idd een mooi muisje , lijkt veel op die nieuwe van Logitech.. Ik heb wel aan die nieuwe draadloze zitten denken , ik heb al eens last gehad van mn pols toen ik een draadloze muis had , omdat ie zwaar was, en het risico dat dat me weer gebeurt wil ik liever niet hebben , en dan ben ik nog eens 76 euro kwijt ( ofzoeits ) Dus die MX 510 komt bij mij op het bureau blad :) , even wachten tot de HCC dus :) Freek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...