Ga naar inhoud

Logitech mx510 rechter zijkant???


Aanbevolen berichten

[quote:68eb24a59a="Kaz'Duzar"]Na zoveel posts was t zeker te veel gevraagd ff op de site van Logitech te kijken :P http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/NL/NL,CRID=3,CONTENTID=7982 Er zitten daar dus geen knoppen (anders zou te ook super irritant zijn)[/quote:68eb24a59a] Urm kerel 1e waar ik keek was die site, staat echter op de hele site niks over de rechterkant. Er is een schematisch algemeen plaatje met 7 punten maar mx510 heeft 8 knoppen (volgens hun site) wilde ff wete of er rechts 2 of 1 knop zit. Ik heb nu een 5 knops muis en bevalt erg goed dat ik een knop voor elke vinger heb (5e knop is pink) [img:68eb24a59a]http://www1.alternate.nl/prodpic/200x200/n/nmzm82.jpg[/img:68eb24a59a]
Link naar reactie
[quote:3fe095e3b5="Kaz'Duzar"]lol :lol: Ik heb zelf de MX500 en die heeft er idd ook 8: 2 voor back/forward in browser 1x links klikken, 1x rechts klikken naar boven , scrollwiel, naar beneden , van applicatie wisselen en dat maakt 8.[/quote:3fe095e3b5]hmm dus 3 dingen voor je middelvinger (want scrollwheel indrukken is meestal mouse3), wel in te stellen als mouse 6 en 7 in games??? (en klikt dat wel lekker dan :-? )
Link naar reactie
4 voor je middelvinger. Ik gebruik eigenlijk alleen back en forward links en rechts en scroll wiel tijdens surfen. omdat ik gewoon de standaard windows drivers gebruik, werk de applicatie wisselen knop niet. Deze kun je met het onderste deel van je middelvinger indrukken. De naar boven/onder knop gebruik ik niet (scroll wiel doet hetzelfde). En ik games stel ik al die knoppen nooit in... Wel denk ik dat nn games de "naar beneden knop" erg lastig te bereiken zal zijn de "naar boven knop" wel.
Link naar reactie
[quote:41a3cd871d="Kaz'Duzar"]4 voor je middelvinger. Ik gebruik eigenlijk alleen back en forward links en rechts en scroll wiel tijdens surfen. omdat ik gewoon de standaard windows drivers gebruik, werk de applicatie wisselen knop niet. Deze kun je met het onderste deel van je middelvinger indrukken. De naar boven/onder knop gebruik ik niet (scroll wiel doet hetzelfde). En ik games stel ik al die knoppen nooit in... Wel denk ik dat nn games de "naar beneden knop" erg lastig te bereiken zal zijn de "naar boven knop" wel.[/quote:41a3cd871d] vinger op een toets is altijd sneller dan erna toe moeten op je keyboard, denk aan reloaden, score overvieuw, bepaald wapen etc etc
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...