Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb het al bij in de beveiliging topic gezet, maar denk toch dat het hier beter past. Ik heb me harddisk geformateerd en windows XP er nieuw op gezet, maar mijn CPU heeft altijd het verbruik 10% of hoger en het schokt. Dus op die helemaal nieuwe OS gaat alles al traag. als ik naar start ga, gaat het niet lekker vlot en moet toch even langer wachten. Het is dus geen virus spyware of weet ik het wat. met me andere hardeschijf met programma's erop duurt het echt veel langer voordat een programma opent. Het is gewoon hetzelfde systeem dat eerst wel vlot werkte. Kan hier een verklaring voor zijn. Het gaat dus vooral erom dat op een schone XP mijn CPU al problemen heeft en als ik me muis snel heen er weer beweeg me verbruikte procenten van me CPU tot ong. 50% schokt. kan dit een warmte probleem zijn of begeeft me voeding het? Me geheugen heb ik getest en dat was gewoon goed. me temperaturen zijn ook niet hoger als 30.
Link naar reactie
[quote:3c11fca3d4="taco78"]Mischien pc traag.. of last van spyware.. of er draaien er teveel programma's (onnodige zooi) op de achtergrond[/quote:3c11fca3d4] Bedankt voor je antwoord, maar pc is nooit verbonden met internet geweest, en XP staat er schoon (met geen enkel programma op!!!) op. MIsschien ben ik wel een zeikerd, maar ik kan het gewoon niet uitstaan dat me pc zo traag is. ja het is een oude pc (pentium 3) maar heb er ontzettend veel plezier mee en is gewoon snel genoeg voor mij. zoals je op de 1e screen kan zien die een maand oud is stond mijn aantal % op 0/1, maar toen ik van de week windows opnieuw erop (zelfde hardeschijf en alles) zette op 6 tot 10% en ik hoef maar wat tedoen en hij schiet richting de 80%, zelfs door windows lopen gaat niet lekker vlot. Het ligt niet aan de instalatie, want die is hetzelfde uitgevoerd en daarvoor liep die ook slecht. XP schoon niet met internet verbonden een maand geleden [img:3c11fca3d4]http://pic4.picturetrail.com/VOL705/2571533/5112242/70322930.jpg[/img:3c11fca3d4] XP schoon niet met internet verbonden een paar dagen geleden [img:3c11fca3d4]http://pic4.picturetrail.com/VOL705/2571533/5112242/70322925.jpg[/img:3c11fca3d4] Het enige is dat ik een papst fan in me voeding heb gedaan, omdat deze stiller is, maar deze is wel minder sterk. KAN DIT DE OORZAAK ZIJN??? [/img]
Link naar reactie
[quote:6dd3d27999]ja het is een oude pc (pentium 3) maar heb er ontzettend veel plezier mee en is gewoon snel genoeg voor mij.[/quote:6dd3d27999] Voor jou is het snel genoeg maar voor windows xp te weinig vooral met weinig geheugen. wat je kan proberen is de mooie teletubbieskin uitzetten En de overbodige services uitzetten (Start > Uitvoeren> Servies.msc)
Link naar reactie
[quote:14d1de80c6="evisu"]alles staat uit en met 512 + 256 mb geheugen liep het een jaar goed, gewoon soepel door xp en muziek films draaien ging perfect. alleen dus opeens VRESELIJK TRAAG. hij loopt als vast door een paar programma's en muziek schokt. zal dan toch wel aan me hardeschijf liggen.[/quote:14d1de80c6] Je vergeet ook nog dat die mooie skin en schaduw effecten en dergelijken ook nog wat van je videokaart eist, een NVidia TNT kaartje is net niet genoeg een GeForce kaartje komt in de buurt, je zou die grafische zooi uit kunnen zetten door "Rechts te klikken op My Computer > Advanced > Performance > Settings > Vinkje zetten bij Adjust for best performance > Aply > OK Suc6!
Link naar reactie
[quote:4c8adfeacc="NoepZor"]boeit geen flikker, me PIII 800 trok alle Athlon XP's er uit duss :P met battlefield 1942 ed :D iemand achter me PC, is dit een snelle Athlon XP ofzo ? nee gewoon een P3 800, huh wtf :\ :P Ik had dus ook gewoon teletubbie shit aanstaan ed :) EDIT: met 320mb ram, dus veel minder als evisu ;)[/quote:4c8adfeacc]bf is een oude game :roll: heb de demo nog gespeeld op mijn p3 450 :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...