Ga naar inhoud

Welke Printer?


Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
Ik had er geen goede ervaring mee. Een kleur die leeg was vulde ik na (en de andere kleuren gelijk ook maar). Ik kon zien dat er inkt in de patroon liep. Na afloop van deze procedure werkte een andere kleur met geen mogelijkheid meer. Naderhand nog een keer geprobeerd met een andere patroon, die half leeg (of half vol :wink: was), maar ook dat resulteerde in het niet meer werken van een kleur. Gezien echter het feit dat er een behoorlijke markt is voor navullen, zal het meestal toch wel goed gaan. Ik ben er iig van genezen.
Link naar reactie
[quote:e7646d26e9="T66"]Nou door alle omstandigheden is het de HP geworden... [/quote:e7646d26e9] HP daar heb ik goede ervaringen mee.Ik heb een deskjet 600.Die heb ik al vanaf windows 3.11 .Nu werkt hij nog steeds onder win. xp.Tegenwoordig hoef je bij die printer niet eens meer drivers te installeren.Printer aan zetten even wachten en je kan gelijk gaan printen.Dat is pas een kwaliteit printertje :o
Link naar reactie
Volgens mij verwissel je kwaliteit met comptabiliteit. Natuurlijk herkent XP die printer. Koop je echter één van de nieuwste, ongeacht het merk, dan zal je die toch moeten installeren. De kwaliteit van alle merken printers is na jouw HP600 best wel omhoog gegaan, maar als jij er tevreden mee bent en hij werkt goed dan moet je absoluut niet een andere kopen. Mijn HP(720c) was een paar jaar oud, toen hij niet meer met een kleuren patroon wilde werken. Repareren is dan geen optie meer.
Link naar reactie
Ik ben zelf van een 690c naar een 710c naar een 916c naar een canon i560 gegaan. HP: Die hp's heb ik allemaal zelf bijgevuld en gingen er uit zodra de cartridges niet meer bij te vullen waren door slijtage (1 a 1,5 jaar). Zwart is makkelijk bij te vullen, werkt vanaf 7 serie echter wel met vacuum principe. Kleuren zijn altijd lastiger, laatst een we-care refurbish geval kleur gehad welke ook met geen mogelijkheid wilde werken. Ervaring canon: Voor die canon koop ik compatible cartridges welke de helft goedkoper zijn dan originele en ik krijg nauwelijks meet vieze vingers en je hoeft niet een paar dagen te wachten. Het scheelt je een hoop geklooi iig. Beide merken hadden een uitstekende afdrukkwaliteit alleen hadden de cartridges van de 690c nog al de neiging tot uitdrogen
Link naar reactie
Dat nieuwe(re) cardridges niet te hervullen zijn kan heel goed kloppen. Het zal iedereen wel eens opgevallen zijn dat ( met name HP) nieuwe printers vaak ontzettend goedkoop zijn in verhouding tot de cardridges. in die inkt zit namelijk de grote winst. totdat iedereen zelf ging vullen. daarom zit er nu een chip in die ervoor zorgt dat een vulling die leeg is voor de printer leeg blijft, ook al wordt die weer gevuld. Dat scheelt een hele hoop in de cardridge-verkoop. Overigens zijn er ook navulsets met een reset-device, maar daar weet ik niet helemaal het fijne vanaf.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...