Ga naar inhoud

Problemen DVD brander SONY DRX-700UL


Aanbevolen berichten

Sinds afgelopen weekend ben ik in het bezit van een externe brander SONY DRX-700UL. Nu heb ik hier een probleem mee. Ik probeer foto's op een DVD te branden met een menu erbij. Zodat ik de dvd in de dvdspeler kan doen en dan mijn vakantiefoto's kan bekijken. Ik heb dit gedaan met Roxio alleen het werkt niet. Als ik de dvd in mijn dvdspeler (ook sony) doe krijg ik iedere keer de melding "disk is dirty". Ik heb geprobeerd om de dvd daarna af te spelen in de playstation en op de brander zelf....maar ook daar doet hij het niet. Met de verkenner zie ik dat alle foto's er wel op staan. Andere DVD's (gebrand en normaal) doen het zonder problemen. Nu krijg ik van collega's de reactie "dat er iets niet goed staat in roxio"en dat het "menu niet goed is". Ik heb gisteren gekeken maar ik zou echt niet weten wat ik dan moet veranderen in Roxio. Kan iemand mij helpen.....is dit een hardware probleem........of is het ROXIO wat niet helemaal jofel functioneert bij mij. Alvast bedankt!! Henk Spek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...