Ga naar inhoud

netwerkkaart wordt niet meer automatisch herkend


Aanbevolen berichten

Hoi mensen, Ik had eennetwerkkaart in de pc gezet, hij werd automatisch door Win2000 herkend. Toen ik een goede utp kabel erin stopte, liep op dat moment de pc vast. (ik had vanalles draaien). Toen bij opstarten gaf ie aan dat de installatie niet optimaal was en dat het beter even opnieuw kon. Toen heb ik hem 'eraf gegooid' en opnieuw automatisch willen laten herkennen. Maar dat doet ie niet meer... Zit de kaart dan niet goed, of is dit 'gewoon' Windoos?? (en hoe kan ik dit het beste oplossen??) grtz Yappa
Link naar reactie
Owwnee he nieuw probleem. Ik zag de melding: kabel niet verbonden. Dus ik de kabel tijdens dat de pc draaide eruit gehaald en opnieuw ingestoken. (ook bij de andere). Toen liep de pc vast. Opnieuw opgestart. Zegt ie dat ie problemen heeft. Kon het apparaat niet starten. Heb hem dus via hardware weer verwijderd. en laten detecteren. Nu wil ik hem installeren, maar hij kan de instellingen van de service niet detecteren. Raadpleeg de documentatie bij de kaart... Dus die ben ik nu aan het opzoeken. Of kan ik beter iets anders doen?? grtz Yappa
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...