Ga naar inhoud

DVD Brander probleem


Aanbevolen berichten

Sinds kort heb ik DVD speler. Het is een NEC ND3500 AG Een prachtig DVD brander volgens de specificaties. Vrijdag ingebouwd en een bestand gebrand dit ging goed. Nu wilde ik een opstartbare CD maken. Ik alles ingesteld wat ik vroeger ook deed met mijn CD brander maar op een gegeven moment kreeg ik de volgende meldingen: Communicatiefout, Ongeldige schijfstatus Kon end Track niet uitvoeren. Brandproces mislukt. De bestanden zijn wel te bekijken en te lezen maar je kan er nog niet van opstarten. Deze meldingen krijg ik ook bij het branden van gewone CD's DVD's heb ik nog niet kunnen proberen omdat ik nog geen lege DVD's heb. Ook heb ik vier verschillende merken cd's gebruikt en allemaal dezelfde melding. De merken zijn Fujifilm, Nashua, Mmore, Verbatim. Ook maakt het niet uit of het nu RW is of R Ik gebruik Nero 6.0.16 Wie heeft dit ook al eens gehad ? en wie weet de oplossing ?
Link naar reactie
Nee heb ik nog niet geprobeerd maar ik heb de storing gevonden. Na wat test werk heb ik mijn brander op een tweede pc wel werkend gekregen. Het blijkt een flatcabe te zijn die de geest gegeven heeft. Deze heb ik tijdelijk vervangen voor een andere en toen werkte de brander weer. Maar bedankt voor het mee denken. Gr. Landaat.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...