Ga naar inhoud

epson cx6600


Aanbevolen berichten

[quote:b22d8d390a="micky.g"][quote:b22d8d390a="plextor"]ik denk dat de topics op het forum wel genoeg zeggen over epson[/quote:b22d8d390a] mister anti-epson....... :wink: niks mis met epson, levert nog altijd de beste prints (grafisch in ieder geval)[/quote:b22d8d390a]mister anti-epson....... :wink: . zeker weten een drol print nog beter.
Link naar reactie
[quote:c3de38ba31="Rob The Great"]Ben het met Plextor eens. Ooit een Epson gehad, maar dat was eens maar nooit weer.[/quote:c3de38ba31] wat een onzin! omdat je ooit eens een probleem met een epson hebt gehad zouden alle producten van epson slecht zijn? ieder zijn mening......... maar kom eens met zinnige argumenten inplaats van losse kreten!
Link naar reactie
Jongens, hou het rustig he, niet laten uitlopen op een flamewar. :wink: Mijn mening is dat je een lexmark (ook) beter niet kan kopen. Helemaal onderbouwen kan ik het niet, want ik weet niet meer exact wat er in de tests stond. Ik heb er een maand of 3 terug veel gelezen omdat ik ook zelf een nieuwe printer nodig had. Lexmark printers printen absoluut niet mooi en schijnen ook duur in de inkt te zijn.
Link naar reactie
Epson . piepen en zuchten tijdens het opwarmen van de printer duurt een rminuut of vijf. met opstarten wordt er meer inkt op het sponsje in de printer gespoten dan er op papier wordt afgedrukt de inkt is schofterig duur . je kan niet zelf vullen . ding staat te dansen tijdens het printen print slecht op dik papier. als je de printer niet vaak gebruikt dan zijn de spuit koppen verstopt. er gaat niet zo veel papier in de papier lade. inkt patronen zijn meestal combi patronen dus als er bv rood op is dan is meteen alles op .. het is de trabant onder de printers. hij print maar daar is ook alles mee gezegt net als een trabant je kan er in rijden maar van de rest vul zelf maar in. dit zijn ervaringen met een epson 700 photo en met een 750 photo en met een 900 g
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...