Ga naar inhoud

externe schijf, kopieer probleem


Aanbevolen berichten

Beste lezer. Ik heb een probleem en ik hoop dat iemand er meer over weet! Ik heb een externe schijf (20GB). Als ik een bestand naar die schijf wil kopieren krijg ik de volgende melding: [img:49eb1de9f9]http://www.ctrl-t.com/test/fout.jpg[/img:49eb1de9f9] Wie kan me vertellen wat dit betekend, en wat ik eraan kan doen????? Bedankt! ..::XoroH::.. [edit, E.G.]titel[/edit]
Link naar reactie
[quote:ef8e8d955f="Wim Sturkenboom"]En je hoeft ook niet te schreeuwen.[/quote:ef8e8d955f]Wim, ik denk dat hij HEEEL erg in paniek is.... En het is pas zijn 2e berichtje hier. Maar je hebt wel gelijk. XoroH, heb je die melding nou alleen bij dat ene bestand of ook met andere bestanden die je wilt wegschrijven naar die nieuwe HD?
Link naar reactie
OK... ik zal in het vervolg niet meer zo schreeuwen! [b:019d8bcb95]roeske[/b:019d8bcb95]; Ik heb deze melding bij (bijna) alle bestanden die ik naar de externe schijf wil schrijven. Ik ben op hardware gebied een complete nitwit, en snap de melding dus niet. De schijf heeft het goed gedaan, maar nu niet meer. Ik wil graag weten wqat de melding betekend, zodat ik ervan kan leren. Met de opmerking "Probeer eens memtest!" zegt mij ook niets. Ik hoor wel weer van iemand!
Link naar reactie
hier kun je memtest vinden ->[url]http://www.memtest86.com/[/url]<- maar het heeft volgens mij niets met het geheugen te maken heb het zelf ook gehad. ik heb toen de schijf gewist. maar dat is volgens mij niet de bedoeling wat je kan proberen is via een andere OS de bestaanden overbrengen. denk aan een dual-boot, linux live-cd of windows PE.
Link naar reactie
Xoroh, Je krijgt wel tips en/of links met tips. Anders is het misschien handig als je met je vraag (in paniek of niet) wat meer info plaatst. Er zijn veel type bestanden. “Bijna alle” bestanden is vaag. Heb je al geprobeerd om in veilige modus te kopiëren? Je wil weten wat de fout betekend. Het is dus een syntax fout. Heb je deze “probleem” na het gebruik van SP2?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...