Ga naar inhoud

Harde schijf splits probleem :s


Aanbevolen berichten

Hey Luitjes, een vraagje ik heb een 160gb 8mb cache 7200rpm harde schijf aangeschafd. Bij het opnieuw installeren heb ik 2 partities aangemaakt. 1 van 100gig en de andere van 60gig.. duidelijk lijkt me. Nu heb ik windows geinstalleerd en alles is klaar. ga ik naar deze computer.. Zie ik alleen een C: schijf staan van 100 gig :s hoe zit dit... ik heb al geprobeerd windows opnieuw te installeren maar dan boot ie niet van cd .. staat druk op een toets.. kan net zo goed me toetsenbord tegen de muur gooien maar hij reageert daar niet op. Probleem: Hoe krijg ik me partitie te zien? / kan gebruiken. Alvast Bedankt
Link naar reactie
Hey Luitjes, bedankt voor de hulpt hbawawbh ben er zelf al achtergekomen. ik heb via computerbeheer het voor elkaar gekregen. ga naar computerbeheer , dan naar opslag dan naar schijfbeheer. Daar zag ik mij 2e partitie staan en nog niet geformatteerd. ik ben nu aan het formatteren en als het goed is moet ie dan in deze computer komen te staan Greetz
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...