Ga naar inhoud

Waar op letten bij Playstation 2


Aanbevolen berichten

Ik ben opzoek naar een 2ehands Playstation 2, maar ik weetniet waar ik op moet letten. Ik heb van een vriend gehoord dat er ook weer verschillende versies van de PS2 zijn. Wat houdt dit precies in? En wat is een PS2 nog ongeveer waard 2ehands, gezien ze nu nog maar 130EU nieuw kosten met een spel. 0-1 jaar oud: € ? 1-2 jaar oud: € ? 2 + jaar oud: kopen? bedankt,
Link naar reactie
Ik weet iig dat bij de eerste ps2's de ondertitels van een dvd vaak niet synchroon liepen dat is op een gegeven moment bij nieuwere ps2's verbeterd maar dan heb je het wel over ps2's die meer dan 2 jaar oud zijn. Vraag ook of je de ps2 ff kan "beluisteren", dus aanzetten en een paar spellen er in doen en horen of je geluid hoor als de ps2 aan het laden is, dit heeft mijn ps2 bij een spel ook en ik denk dat het een btje slijtage is ook al heeft ie dat al een hele tijd en doet ie het tot nu toe nog prima.
Link naar reactie
Let ook op het serienummer ofzo, ik weet niet precies hoe dat nummer heet. Maar de 37000 serie en 50000 series kunnen gebrande DVD's lezen. Maar als je hem voor films wilt gebruiken, bij mij kan ik GTA Vice City wel met DTS spelen, en films speelt hij zonder DTS af, ook als de film dit wel heeft, en ik heb de 50000. De 50000 is ook net wat sneller, als je via netwerk speelt tegen anderen kan hij net IETS sneller zijn als er meerdere speleres op het scherm zijn, daar kon de 37000 van een collega nog wel es zachtjes stotteren. Dat nummer staat wel op de sticker met de gegevens.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...