Ga naar inhoud

verwisselen frontje Nec 2510a en nd1100a


Aanbevolen berichten

Als de frontjes identiek zijn (dus gaatje voor het lampje op dezelfde plek en zo) dan is het verwisselen van een frontje niet moeilijk. Er zitten een paar plastic weerhaakjes aan de kanten die je even moet indrukken. Het weghalen van het frontje van het laadje vereist stalen zenuwen, maar als je met beleid een beetje duwt, moet dat ook lukken.
Link naar reactie
Ik heb me eraan gewaagd met een bijna nieuwe Plextor DVD brander en het is gelukt. Kwestie van verstand op nul en niet denken aan de kosten .... Het ladegedeelte moet je naar beneden duwen bij mijn Plextor, op een gegeven moment schiet het dan los. Je moet alleen op het ladefrontje zelf druk zetten, het laadje zelf is niet zo heel sterk. Het frontje is heel simpel vanwege de weerhaakjes die je kunt induwen met een kleine schroevendraaier. Opbouw is precies omgekeerd, eerst het frontje van de drive zelf, daarna het laadje.
Link naar reactie
het frontje ben ik niet bang. maar de lade.................... :-( De lade van de nd1100a ziet er niet uit dat het veel kan hebben. een eerste poging om er beweging in te krijgen was niet succesvol. daarnaast wordt de brander veel gebruikt. als er wat gebeurt, dan heb ik een groot probleem. eigenlijk moet ik er vanaf blijven Ben
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...