Ga naar inhoud

Notebook kopen op de HCC, welk merk raden jullie aan ?


Aanbevolen berichten

Binnenkort wil ik 1 of 2 notebooks gaan kopen op de HCC. Persoonlijk ben ik een voorstander voor Asus, maar de afgelopen 2 jaar heb ik 2 notebooks gekocht op de HCC bij Mycom van dit merk waarbij telkens een probleem was met het scherm (kabelbreuk van de VGA-kabel ?) waardoor het scherm op zwart sloeg. Ben telkens terug moeten gaan om die dingen te laten repareren. Wie heeft er bijvoorbeeld ervaring met merken als Acer, Toshiba, HP e.d. ? Mijn minimumeisen: Intel Pentium-M 1.5 GHz 512 MB RAM ATI mobile Radeon 9600 of vergelijkbaar met minstens 64 MB geheugen 40 GB HDD 15 Inch scherm (hoeft geen Wide-XGA te zijn) minstens 2 jaar garantie standaard budget: maximaal € 1300,- Wat kan ik er voor krijgen op dit moment en weet iemand of Mycom of een andere keten een speciale aanbieding zal hebben op de HCC-dagen ?
Link naar reactie
Waarom op de HCC? Ik persoonlijk zal zeker niet zo'n grote dure aankoop doen op de HCC dagen. Kijk op Pricewatch van Twaekers wat de prijzen zijn van het nootbook die jij graag wil. En koop hem in een reguliere winkel. Heb je veel meer tijd en krijg je veel betere uitleg als op de HCC dagen. Tenzij je 100% zeker weet wat je wil hebben. Maar nogmaals de HCC dagen zijn voor dit soort dingen veel te druk en te hectisch.
Link naar reactie
Kijk 's naar de specs van de Acer TravelMate 4001WLMi. In de winkels te krijgen voor rond de 1300 euro: http://www.tweakers.net/pricewatch/94338?Landfilter=Benelux http://www.acer.nl/acereuro/page4.do?dau22.oid=5552&UserCtxParam=0&GroupCtxParam=0&dctx1=3&ctx1=NL&crc=293963517 Standaard garantie van Acer is wel 1 jaar 'send-in', maar wellicht kun je meer garantie krijgen bij de winkelier/standhouder.
Link naar reactie
[quote:e6b3abbf14="Nelson Lau"]Wat kan ik er voor krijgen op dit moment en weet iemand of Mycom of een andere keten een speciale aanbieding zal hebben op de HCC-dagen ?[/quote:e6b3abbf14]Kijk eens bij Aldi, Lidl, Trekpleister etc. etc. Goede spullen en voor minder dan jouw budget, modernere componenten en 2 jaar garantie (aan huis).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...