Ga naar inhoud

Klein probleempje met harddisk


Aanbevolen berichten

Ik heb van de week een extra harddisk geplaats in mn PC. Werkt opzich wel goed, alleen zit ik met een klein probleempje: Het duurt heel lang voordat de harddisk zeg maar 'aanslaat'. Als ik nu mn PC aanzet begint ie pas te spinnen tijden de POST waardoor hij niet herkend word. Als ik na de POST de PC reset word de harddisk wel herkend omdat ie dan wel gewoon draait. Is de harddisk kapot of kan het ergens anders aan liggen? Alvast bedankt voor de reacties! 8)
Link naar reactie
[quote:4aaac2871f="Pinky & The Brain"]Is je voeding zwaar genoeg ? Of heb je misschien 1 hele snelle schijf met een oude gecombineerd, of perongelijk instellingen verkeerd gezet ?[/quote:4aaac2871f] Voeding lijkt me sterk genoeg (Q-Tec 300W) die moet het wel kunnen trekken. (voor specs zie sig) Ook aan de snelheid kan het niet liggen, het gaat hier om een 40GB 7200RPM Maxtor en een al wat oudere IBM 13.5GB 7200RPM. (Die laatste heb ik erbij in gezet)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...