Ga naar inhoud

beeldscherm dtekker stuk


Aanbevolen berichten

Ja hoor, nieuw stekkertje kopen bij de electroboer, stekker afknippen, met multimeter kleuren aan pinnen 'linken' (op afgeknipte stekker) en nieuwe stekker aan overgebleven kabel solderen. Zal wel wat priegelwerk worden, maar moet lukken. Maar als je monitor het nog doet zonder die pen, zou ik er niet aan beginnen.
Link naar reactie
ik heb nu voor de 2e keer het beeldscherm aan de laptop gekoppelt, meerdere beeldscherm optie geselecteerd en ja hoor hij deed het, niet in de juiste formaten, maar dat zal een kwestie van instellen zijn. ik heb het scherm daarna weer op de andere pc gezet, nadat ik de videokaart er uit en er weer in had gedaan en nee deze deed niks.......
Link naar reactie
Heb je helemaal geen beeld of één van de volgende meldingen: No Signal of Signal out of Range. In het laatste geval is het vrij simpel op te lossen. Dan zijn namelijk de instellingen van je grafische kaart niet in overenstemming met je monitor. Opstarten in veilige modus, standaard VGA kaart selecteren en opnieuw starten. Daarna de juiste kaart installeren met de goede instellingen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...