anoniem Geplaatst: 8 oktober 2004 Delen Geplaatst: 8 oktober 2004 hallo, Ik heb het volgende probleem. Er is een pennetje afgebroken in de stekker van het beeldscherm die deze verbind met de video kaart... kan ik dit stekkertje vervangen of moet ik ee nieuw scherm kopen????? hete andere uiteinde zit nml vast in het beeldscherm..... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2004 Ja hoor, nieuw stekkertje kopen bij de electroboer, stekker afknippen, met multimeter kleuren aan pinnen 'linken' (op afgeknipte stekker) en nieuwe stekker aan overgebleven kabel solderen. Zal wel wat priegelwerk worden, maar moet lukken. Maar als je monitor het nog doet zonder die pen, zou ik er niet aan beginnen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2004 Weet je zeker dat er een pen is afgebroken? Vaak is het namelijk het geval dat de stekker niet helemaal vol zit met pennetjes. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2004 ik mis idd 1 pennetje, vanochtend deed hij het nof, toen heb ik er een nieuw moederbord in geplaatst, met de zelfde videokaar en toen zou mijn beeldscherm geen signaal meer ontvangen van de pc, ik weet niet of dat pennetje altijd al miste Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2004 Zie je dan wel een gaatje waat dat pinneke heeft gezeten of de rest van t pinneke? Er moeten er 15 zijn Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2004 Kan je wel zien. Als er nog een klein restje in de stekker zit dan is ie afgebroken, anders zit er gewoon een leeg gat. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2004 lijkt idd een leeg gat, maar waarom zou het scherm dan geen signaal meer krijgen?????? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2004 Misschien omdat de videokaart niet goed werkt met het nieuwe moederbord, of hij beschadigd is bij het overplaatsen. Ff de monitor op een andere pc zetten om te testen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2004 ik heb alleen nog een laptop, wel met een beeldschermuitgang, maar wanneer ik het scherm hierop aansluit, dan gebeurt er ook nog niks, behalve dan dat hij aangeeft, geen signaal van de pc te hebben Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2004 En heb je dan op de laptop ingesteld bij beeldschermeigenschappen dat hij de 2e uitgang moet gebruiken? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2004 Maar daarop moet je toch een bepaalde toetscombinatie voor indrukken ? BV Functie ( blauwe F ) samen met F5 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2004 oeps........ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2004 ik heb nu voor de 2e keer het beeldscherm aan de laptop gekoppelt, meerdere beeldscherm optie geselecteerd en ja hoor hij deed het, niet in de juiste formaten, maar dat zal een kwestie van instellen zijn. ik heb het scherm daarna weer op de andere pc gezet, nadat ik de videokaart er uit en er weer in had gedaan en nee deze deed niks....... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2004 Dan lijkt het toch echt een probleem met je videokaart te zijn :-? Kun je deze nog testen in een andere computer? Zijn de AGP instellingen in het BIOS van je nieuwe mainboard goed? Moderne BIOSsen hebben vaak een aantal AGP opties :wink: Grtz. J.W. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2004 In de bios komen zonder beeld? Maar we zijn er in een ander topic achter gekomen dat hij als hij het geheugen + de graka eruit haalt geen piepjes hoort, dat duid er waarschijnlijk op dat dat mobo een doa is, gewoon RMA'en dus, Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 oktober 2004 [quote:2704abaaa9="pcguy"]In de bios komen zonder beeld?[/quote:2704abaaa9] :oops: Oeps Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 oktober 2004 Heb je helemaal geen beeld of één van de volgende meldingen: No Signal of Signal out of Range. In het laatste geval is het vrij simpel op te lossen. Dan zijn namelijk de instellingen van je grafische kaart niet in overenstemming met je monitor. Opstarten in veilige modus, standaard VGA kaart selecteren en opnieuw starten. Daarna de juiste kaart installeren met de goede instellingen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 oktober 2004 Hij heeft dit dus al vanaf de post, dus totaal geen beeld, geen windows, geen bios. :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 oktober 2004 Het enige dat hij schrijft is "zou mijn beeldscherm geen signaal meer ontvangen van de pc". Nergens staat of er helemaal niks verschijnt of dat er een melding staat op het scherm, vandaar dus mijn vraag, omdat dat eigenlijk wel essentieel is. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen