Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

[quote:ab39553eb7="bradley"](ik denk dat je die pc onderhands wel weg kan gooien) misschien perongeluk drivers verwijderd? heb je al gekeken op een cd waar drivers op staan (wordt noormaal gesproken geleverdt met de aankoop van je pc) kijk anders even of www.windowsupdate.com voor de laatste drivers en updates[/quote:ab39553eb7] ja klopt die pc is rijp voor de sloop alleen me zussie gebruikt m nog. WinUpdate werkt niet en die CD met drivers staan geen usb drivers op. zeer logisch tog?
Link naar reactie
[quote:a31de3bf1f="tdw"]de usb poorten van de computer doen het niet. Het gaat NIET[/quote:a31de3bf1f] Wordt de USB controller correct weergegeven in apparaatbeheer? Zijn er vraag- en/of uitroeptekens in apparaatbeheer? En welke info toont Systeeminfo > Onderdelen > Probleemapparatuur? En wat voor een usb apparaten doen het niet. Gaat het om usb apparatuur zoals een usb muis, die de voeding uit de pc haalt. Of ook om usb apparatuur met een eigen voeding. En is die Windows 98 van de tweede editie?
Link naar reactie
[quote:895adcebcc="jolo"][quote:895adcebcc="tdw"]de usb poorten van de computer doen het niet. Het gaat NIET[/quote:895adcebcc] Wordt de USB controller correct weergegeven in apparaatbeheer? Zijn er vraag- en/of uitroeptekens in apparaatbeheer? En welke info toont Systeeminfo > Onderdelen > Probleemapparatuur? En wat voor een usb apparaten doen het niet. Gaat het om usb apparatuur zoals een usb muis, die de voeding uit de pc haalt. Of ook om usb apparatuur met een eigen voeding. En is die Windows 98 van de tweede editie?[/quote:895adcebcc] Er zijn geen vraag/uitroeptekens. win 98 se en het betreft een printer en digi cam. de printer heb iknu aan de praat nu de cam nog...
Link naar reactie
[quote:6d09529f3a]Op de website van ECS stond overigens wel een update voor de USB-driver, namelijk het Via 4 in 1 ServicePack, daar zit ook je USB driver in, maar goed dat heb je niet meer nodig.[/quote:6d09529f3a] ik heb zelf ook het moederbord gehad en had ook last van vastlopers/problemen met USB etc. en na een update van VIA 4 in 1 service pack waren alle problemen als sneeuw voor de zon verdwenen dus lijkt me wel iets om zeker te proberen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...