anoniem Geplaatst: 2 oktober 2004 Delen Geplaatst: 2 oktober 2004 Hallo, ik heb sinds een paar maanden het volgende probleem: de usb poorten van de computer doen het niet. Het gaat NIET over de computer die in me signature staar maar [url=http://specs.tweak.to/9816]deze.[/url] Weet iemand hoe ik dat kan oplossen? TDW Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 oktober 2004 (ik denk dat je die pc onderhands wel weg kan gooien) misschien perongeluk drivers verwijderd? heb je al gekeken op een cd waar drivers op staan (wordt noormaal gesproken geleverdt met de aankoop van je pc) kijk anders even of www.windowsupdate.com voor de laatste drivers en updates Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 oktober 2004 [quote:ab39553eb7="bradley"](ik denk dat je die pc onderhands wel weg kan gooien) misschien perongeluk drivers verwijderd? heb je al gekeken op een cd waar drivers op staan (wordt noormaal gesproken geleverdt met de aankoop van je pc) kijk anders even of www.windowsupdate.com voor de laatste drivers en updates[/quote:ab39553eb7] ja klopt die pc is rijp voor de sloop alleen me zussie gebruikt m nog. WinUpdate werkt niet en die CD met drivers staan geen usb drivers op. zeer logisch tog? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 oktober 2004 [quote:1163cf48be=""]en die CD met drivers staan geen usb drivers op. zeer logisch tog?[/quote:1163cf48be] bij mij staan alle drivers er op :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 oktober 2004 ook van ecs? maare tis al een oud mobo he? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 oktober 2004 Je zou op de website van de fabrikant nog kunnen zoeken naar een USB stuurprogramma. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 oktober 2004 [quote:a31de3bf1f="tdw"]de usb poorten van de computer doen het niet. Het gaat NIET[/quote:a31de3bf1f] Wordt de USB controller correct weergegeven in apparaatbeheer? Zijn er vraag- en/of uitroeptekens in apparaatbeheer? En welke info toont Systeeminfo > Onderdelen > Probleemapparatuur? En wat voor een usb apparaten doen het niet. Gaat het om usb apparatuur zoals een usb muis, die de voeding uit de pc haalt. Of ook om usb apparatuur met een eigen voeding. En is die Windows 98 van de tweede editie? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 oktober 2004 [quote:895adcebcc="jolo"][quote:895adcebcc="tdw"]de usb poorten van de computer doen het niet. Het gaat NIET[/quote:895adcebcc] Wordt de USB controller correct weergegeven in apparaatbeheer? Zijn er vraag- en/of uitroeptekens in apparaatbeheer? En welke info toont Systeeminfo > Onderdelen > Probleemapparatuur? En wat voor een usb apparaten doen het niet. Gaat het om usb apparatuur zoals een usb muis, die de voeding uit de pc haalt. Of ook om usb apparatuur met een eigen voeding. En is die Windows 98 van de tweede editie?[/quote:895adcebcc] Er zijn geen vraag/uitroeptekens. win 98 se en het betreft een printer en digi cam. de printer heb iknu aan de praat nu de cam nog... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 oktober 2004 [quote:6c161e1eff="Peter Vooges"]Je zou op de website van de fabrikant nog kunnen zoeken naar een USB stuurprogramma.[/quote:6c161e1eff]ja en raad is??? geen usb drivers... wel voor een modem wat er dus nooit in heeft gezeten... vaag Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 oktober 2004 Dus als ik het goed begrijp doen de poorten het wel, alleen het aansluiten van randapparaten geeft/gaf problemen ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 oktober 2004 [quote:dc03448dde="Peter Vooges"]Dus als ik het goed begrijp doen de poorten het wel, alleen het aansluiten van randapparaten geeft/gaf problemen ?[/quote:dc03448dde]ja, ik heb net de printer aan de praat gekregen. nu ga ik de digicam proberen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 oktober 2004 Op de website van ECS stond overigens wel een update voor de USB-driver, namelijk het Via 4 in 1 ServicePack, daar zit ook je USB driver in, maar goed dat heb je niet meer nodig. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 oktober 2004 hmm nou ja msschien nog downen... ik denk dan dat ik verkeerd gekeken heb... ik zie nog wel Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 oktober 2004 [quote:6d09529f3a]Op de website van ECS stond overigens wel een update voor de USB-driver, namelijk het Via 4 in 1 ServicePack, daar zit ook je USB driver in, maar goed dat heb je niet meer nodig.[/quote:6d09529f3a] ik heb zelf ook het moederbord gehad en had ook last van vastlopers/problemen met USB etc. en na een update van VIA 4 in 1 service pack waren alle problemen als sneeuw voor de zon verdwenen dus lijkt me wel iets om zeker te proberen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 oktober 2004 me zusje is in ieder geval blij dat der printer het doet... nu nog steeds die digicam proberen... ik word een beetje gek van 3 uur een printer installen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 oktober 2004 nou raad is??? de digicam doet het ook... geen reacties meer nodig... Bedankt voor de hulp, TDW Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen