Ga naar inhoud

Pc start na 3 minuten!


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik heb een medion md3000(aldi) pc die na een nachtje uitstaan de volgende dag na een paar minuten start. Vervolgens doet hij het de hele dag prima. Aan en uit herstarten noem maar op. Zelf heb ik de monitor al eens omgewisseld. Als hij niet start, gaat wel het lampje aan dat aangeeft dat er spanning is, ook gaat het lampje aan van de harddisk en dat blijft aan een stuk branden, de ventilator gaat ook aan, maar het bios wordt niet gestart. Misschien heeft iemand dit al eens gehad, voordat ik alle hardware begin om te wisselen, wat lastig is want na een paar minuten functioneerd alles wel. Ik heb alle stekkers al een keer los gehad en vastgezet idem het geheugen en de insteekkaarten. Wie kan mij verder helpen?
Link naar reactie
dit is waarschijnlijk een hardware conflict, ik heb dit op mijn eigen pc ook gehad, was ook pas nieuw, had er een usb hubje op gezet, en ineens bleef hij hangen bij het opstarten, en dan idd na een minuut of 2/3 start ie gewoon door en doet ie het prima, hub eraf gehaald en hij startte weer gewoon normaal :) dus probeer iets in die richting, weet niet precies wat je er allemaal aan hebt hangen?
Link naar reactie
Ik had hetzelfde probleem heb voor mij de oplossing gevonden, plaats het hier even omdat het wellicht ook andere mensen met een medion pc kan helpen. De truc is: - zet de computer uit - zet de aan/uit knop achter!!! op je pc uit - druk een paar keer op de aan/uitknop aan de voorkant van je pc - en zet de aan/uit knop aan de achterkant dan weer op aan. Ik vind het zelf ook idioot klinken maar het probleem was bij mij opgelost!!! Suc6
Link naar reactie
[quote:19c4728bd7="Elke01"]Ik had hetzelfde probleem heb voor mij de oplossing gevonden, plaats het hier even omdat het wellicht ook andere mensen met een medion pc kan helpen. De truc is: - zet de computer uit - zet de aan/uit knop achter!!! op je pc uit - druk een paar keer op de aan/uitknop aan de voorkant van je pc - en zet de aan/uit knop aan de achterkant dan weer op aan. Ik vind het zelf ook idioot klinken maar het probleem was bij mij opgelost!!! Suc6[/quote:19c4728bd7] hahaha dat werkt echt :D Ik had hetzelfde probleem met mijn medion pc, volgens mij zijn die cardreaders een beetje brak :evil: bedankt voor de tip , nu start ie weer gewoon snel op edit: cardreader doet het nu ook weer :) Nominatie voor tip van het jaar is voor Elke01
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...