Ga naar inhoud

Lidl laptop


Aanbevolen berichten

geloof me bij de lidl kunnen ze je niets vertellen ... als bedrijfsleider gaf ik altijd als advies aan medewerkers : als ze om advies vragen over dat soort non food ... weten we niets van anders koop je het maar niet ... de reden¿¿ die shit verkoop toch wel, we hadden altijd te weinig ervan en hebben dus menig vechtpartijtje erom meegemaakt .. dus laat degeen die info wil lekker naar de mediamarkt gaan :p
Link naar reactie
Prima laptopje: aardig snel, leuke videokaartje en lul zo maar door. Zelf vind ik eigenlijk altijd een paar dingen nadelig met een laptop: je kan niet zomaar allemaal andere hardware erin douwe zoals bij een dekstop (minder makkelijk iig), firewire is 4 ipv 6 pins, slomere en vaak ook kleinere hd, geen line-in (je hebt dus een los ding nodig om stereogeluid te importeren).
Link naar reactie
De discussie over de grootte van de HDD lijkt me een beetje zinloos, aangezien TS niet aangeeft waarvoor die die laptop nu precies gaat gebruiken. TS wacht trouwens toch tot de volgende (supermarkt-) aanbieding. Misschien bij de Jumbo, die is toch altijd het goedkoopst? :P Enne, voor de één is 20GB als voldoende, als ie maar netjes en tijdig al het gedownloade spul naar DVD-tjes fikt. Ik ben een stuk luier, daarom gebruik ik ook geen laptop waar je max. 80GB/100GB in kwijt kan (zonder een externe HDD aangesloten te hebben dan).
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...