Ga naar inhoud

DVD writer advies


Aanbevolen berichten

[quote="Lionhead"]Welke van deze twee zou jij kopen? NEC - 3500 Dual Layer (16x) Lite-on SOHW - 1633S (dual layer) Of weet iemand nog betere modellen in deze prijsklasse...[/quote je heb van die in en uit loop dingen . winkels genaamd . daar werken heel goed opgeleide mensen die daar heel veel verstand van hebben. dus als je geen woord krijgt op het forum. dan eff naar zo een pc boer met je vraag
Link naar reactie
[quote="plextor"][quote:fb2101023b="Lionhead"]Welke van deze twee zou jij kopen? NEC - 3500 Dual Layer (16x) Lite-on SOHW - 1633S (dual layer) Of weet iemand nog betere modellen in deze prijsklasse...[/quote je heb van die in en uit loop dingen . winkels genaamd . daar werken heel goed opgeleide mensen die daar heel veel verstand van hebben. dus als je geen woord krijgt op het forum. dan eff naar zo een pc boer met je vraag[/quote:fb2101023b] Tjonge slecht geslapen ofzo? Geef normaal antwoord of hou je commentaar bij je...
Link naar reactie
[quote:40de97fdf9="Lionhead"]Welke van deze twee zou jij kopen? NEC - 3500 Dual Layer (16x) Lite-on SOHW - 1633S (dual layer) Of weet iemand nog betere modellen in deze prijsklasse...[/quote:40de97fdf9] Ik zou persoonlijk de NEC nemen - uitgaande van de gedachte dat ze dezelfde prijs hebben. Ik heb nu een nec 2500, ding werkt prima. Lite-on branders zouden volgens c't vaak mindere kwaliteit te geven bij hoge snelheden, vandaar mijn voorkeur voor de nec. Lite-on staat voor de rest echter ook als goed bekend dus de vraag is of het veel uit maakt. NEC heb ik echter persoonlijk en die is imho sowieso goed. [quote:40de97fdf9="Obi-wan-kenobi"]Welke winkel is dat dan? Wil ik ook wel shoppen.[/quote:40de97fdf9] www.kruidvat.nl
Link naar reactie
[quote:5c34569a56="T66"]Als ik jou was zou ik nog ff w8ten met een dual layer... Nu begint het intressen ervoor te komen, en ik denk dat er nog niet echt goede dual layer branders zijn...[/quote:5c34569a56] Hoezo DENK je dat? Als je op dit forum iets roept zul je dit moeten kunnen hardmaken. De reviews geven af en toe wat kinderziektes maar van slechte brandresultaten kun je niet spreken. Alleen is de verkrijgbaarheid van de media nog een probleem en zijn die krengen duur, maar ik heb met de 3500 geen problemen. Het loopwerk is klaar voor de toekomst, brandstrategien kunnen gemakkelijk door firmwareupgrades worden opgelost.
Link naar reactie
De pioneer DVR-108 is ook een goede optie [url=http://www.anandtech.com/storage/showdoc.aspx?i=2186]review bij anandtech[/url] Ik heb zelf de nec3500ag die bevalt me ook goed, maar ik las gisteren ergens een andere review waar de pioneer en de nec met elkaar vergeleken werden, en in mijn ogen kwam daar de pioneer toch een stuk beter uit de bus dan de nec. (kan nu even geen link vinden maar als ik 'm weer tegenkom zal ik 'm hier plaatsen)
Link naar reactie
[quote:79aa3c3755="Larry Laffer"]De pioneer DVR-108 is ook een goede optie [url=http://www.anandtech.com/storage/showdoc.aspx?i=2186]review bij anandtech[/url] Ik heb zelf de nec3500ag die bevalt me ook goed, maar ik las gisteren ergens een andere review waar de pioneer en de nec met elkaar vergeleken werden, en in mijn ogen kwam daar de pioneer toch een stuk beter uit de bus dan de nec. (kan nu even geen link vinden maar als ik 'm weer tegenkom zal ik 'm hier plaatsen)[/quote:79aa3c3755] Ach ja, het zgn "consumentengidsgevoel", wat je [i:79aa3c3755]niet [/i:79aa3c3755] hebt is natuurlijk altijd net beter :lol: DL is goed bruikbaar blijf ik van mening, sommige van die testprogramaatjes moet je ook met een korrel zout nemen.
Link naar reactie
[quote:764de4e8c0="Ochem@n"][quote:764de4e8c0="Larry Laffer"]De pioneer DVR-108 is ook een goede optie [url=http://www.anandtech.com/storage/showdoc.aspx?i=2186]review bij anandtech[/url] Ik heb zelf de nec3500ag die bevalt me ook goed, maar ik las gisteren ergens een andere review waar de pioneer en de nec met elkaar vergeleken werden, en in mijn ogen kwam daar de pioneer toch een stuk beter uit de bus dan de nec. (kan nu even geen link vinden maar als ik 'm weer tegenkom zal ik 'm hier plaatsen)[/quote:764de4e8c0] Ach ja, het zgn "consumentengidsgevoel", wat je [i:764de4e8c0]niet [/i:764de4e8c0] hebt is natuurlijk altijd net beter :lol: DL is goed bruikbaar blijf ik van mening, sommige van die testprogramaatjes moet je ook met een korrel zout nemen.[/quote:764de4e8c0] Net zoals audiogidsen Bose aanprijzen, terwijl de sponsor bose is. :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...