anoniem Geplaatst: 20 september 2004 Delen Geplaatst: 20 september 2004 Welke van deze twee zou jij kopen? NEC - 3500 Dual Layer (16x) Lite-on SOHW - 1633S (dual layer) Of weet iemand nog betere modellen in deze prijsklasse... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2004 [quote="Lionhead"]Welke van deze twee zou jij kopen? NEC - 3500 Dual Layer (16x) Lite-on SOHW - 1633S (dual layer) Of weet iemand nog betere modellen in deze prijsklasse...[/quote je heb van die in en uit loop dingen . winkels genaamd . daar werken heel goed opgeleide mensen die daar heel veel verstand van hebben. dus als je geen woord krijgt op het forum. dan eff naar zo een pc boer met je vraag Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2004 heb met de nec 3500 goede ervaringen.. ook de prijs is -als je via internet besteld goed te doen (78 euro) - als je wilt kan ik je de site wel ff mailen! Su6 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2004 [quote="plextor"][quote:fb2101023b="Lionhead"]Welke van deze twee zou jij kopen? NEC - 3500 Dual Layer (16x) Lite-on SOHW - 1633S (dual layer) Of weet iemand nog betere modellen in deze prijsklasse...[/quote je heb van die in en uit loop dingen . winkels genaamd . daar werken heel goed opgeleide mensen die daar heel veel verstand van hebben. dus als je geen woord krijgt op het forum. dan eff naar zo een pc boer met je vraag[/quote:fb2101023b] Tjonge slecht geslapen ofzo? Geef normaal antwoord of hou je commentaar bij je... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2004 [quote:8f1a96edca="plextor"] daar werken heel goed opgeleide mensen die daar heel veel verstand van hebben. [/quote:8f1a96edca] Welke winkel is dat dan? Wil ik ook wel shoppen. :P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2004 www.pczaak.nl Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2004 [quote:017cd602ea="dijkie_Dijkie"] www.pczaak.nl [/quote:017cd602ea] Mwoa, slechts een 7,4 voor technische kennis. http://www.tweakers.net/shopsurvey/4149 Dan scoort PC Megastore beter (als we de Tweakers moeten geloven tenminste): http://www.tweakers.net/shopsurvey/5624 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2004 De nieuwste NEC 3500 brandt DL op 4 speed en de Lite-on op 2,4. Ik heb sinds kort de NEC aangeschaft, heb wat reviews gelezen en kwam er altijd goed uit. Heb over mijn vorige Lite-on, de 812s, geen klachten. Wil naar de Dl, vandaar. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2004 [quote:fccf6888e0="Ochem@n"]De nieuwste NEC 3500 brandt DL op 4 speed en de Lite-on op 2,4. Ik heb sinds kort de NEC aangeschaft, heb wat reviews gelezen en kwam er altijd goed uit. Heb over mijn vorige Lite-on, de 812s, geen klachten. Wil naar de Dl, vandaar.[/quote:fccf6888e0] Kijk hier hebben we wat aan.... Thanxx Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2004 Er zijn nog niet zoveel DL media beschikbaar, de NEC "eet" in zijn originele staat met originele firmware alleen de Verbatim 2,4 speed maar brandt deze vlekkeloos op 4 speed, en dat scheelt tijd!! Wil je de Ritek DL media gebruiken dan dien je een firmware-hack toe te passen of wachten op een originele nieuwe van de gebroeders NEC. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2004 Wil je nu beweren dat de NEC 3500 alleen verbatim media kan branden (ddual layer dan he). Kan ik mij haast niet voorstellen, zou toch ook met andere soorten overweg moeten kunnen.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2004 Er zijn er maar twee verkrijgbaar voorzover ik weet, die van Mitsubishi Chemicals (oa Verbatim) en van Ritek (oa Traxdata etc) Neemt nog wel toe in de toekomst Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2004 Ik heb de NEC-ND3500A... perfect. Loopwerk lade is sterk verbeterd tov de ND2510A. Benieuwd of de Lite-On ook zo'n lekker loopwerk lade heeft. Zou de NEC doen, temeer meer mensen NEC aanprijzen waar ik ook op afgegaan ben. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2004 [quote:40de97fdf9="Lionhead"]Welke van deze twee zou jij kopen? NEC - 3500 Dual Layer (16x) Lite-on SOHW - 1633S (dual layer) Of weet iemand nog betere modellen in deze prijsklasse...[/quote:40de97fdf9] Ik zou persoonlijk de NEC nemen - uitgaande van de gedachte dat ze dezelfde prijs hebben. Ik heb nu een nec 2500, ding werkt prima. Lite-on branders zouden volgens c't vaak mindere kwaliteit te geven bij hoge snelheden, vandaar mijn voorkeur voor de nec. Lite-on staat voor de rest echter ook als goed bekend dus de vraag is of het veel uit maakt. NEC heb ik echter persoonlijk en die is imho sowieso goed. [quote:40de97fdf9="Obi-wan-kenobi"]Welke winkel is dat dan? Wil ik ook wel shoppen.[/quote:40de97fdf9] www.kruidvat.nl Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2004 Als ik jou was zou ik nog ff w8ten met een dual layer... Nu begint het intressen ervoor te komen, en ik denk dat er nog niet echt goede dual layer branders zijn... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2004 [quote:5c34569a56="T66"]Als ik jou was zou ik nog ff w8ten met een dual layer... Nu begint het intressen ervoor te komen, en ik denk dat er nog niet echt goede dual layer branders zijn...[/quote:5c34569a56] Hoezo DENK je dat? Als je op dit forum iets roept zul je dit moeten kunnen hardmaken. De reviews geven af en toe wat kinderziektes maar van slechte brandresultaten kun je niet spreken. Alleen is de verkrijgbaarheid van de media nog een probleem en zijn die krengen duur, maar ik heb met de 3500 geen problemen. Het loopwerk is klaar voor de toekomst, brandstrategien kunnen gemakkelijk door firmwareupgrades worden opgelost. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2004 Ja ik bedoel het hele geheel is nog erg duur, maar je kan er natuurlijk ook gewone dvd's mee branden... Alleen als alles zich verder ontwikkeld krijg je ook minder van die kinderziektes, daarom lijkt het mij nu niet het goede moment om er 1 te kopen, maar das idd een mening. Greetzzz, T66 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2004 De pioneer DVR-108 is ook een goede optie [url=http://www.anandtech.com/storage/showdoc.aspx?i=2186]review bij anandtech[/url] Ik heb zelf de nec3500ag die bevalt me ook goed, maar ik las gisteren ergens een andere review waar de pioneer en de nec met elkaar vergeleken werden, en in mijn ogen kwam daar de pioneer toch een stuk beter uit de bus dan de nec. (kan nu even geen link vinden maar als ik 'm weer tegenkom zal ik 'm hier plaatsen) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2004 [quote:79aa3c3755="Larry Laffer"]De pioneer DVR-108 is ook een goede optie [url=http://www.anandtech.com/storage/showdoc.aspx?i=2186]review bij anandtech[/url] Ik heb zelf de nec3500ag die bevalt me ook goed, maar ik las gisteren ergens een andere review waar de pioneer en de nec met elkaar vergeleken werden, en in mijn ogen kwam daar de pioneer toch een stuk beter uit de bus dan de nec. (kan nu even geen link vinden maar als ik 'm weer tegenkom zal ik 'm hier plaatsen)[/quote:79aa3c3755] Ach ja, het zgn "consumentengidsgevoel", wat je [i:79aa3c3755]niet [/i:79aa3c3755] hebt is natuurlijk altijd net beter :lol: DL is goed bruikbaar blijf ik van mening, sommige van die testprogramaatjes moet je ook met een korrel zout nemen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2004 [quote:764de4e8c0="Ochem@n"][quote:764de4e8c0="Larry Laffer"]De pioneer DVR-108 is ook een goede optie [url=http://www.anandtech.com/storage/showdoc.aspx?i=2186]review bij anandtech[/url] Ik heb zelf de nec3500ag die bevalt me ook goed, maar ik las gisteren ergens een andere review waar de pioneer en de nec met elkaar vergeleken werden, en in mijn ogen kwam daar de pioneer toch een stuk beter uit de bus dan de nec. (kan nu even geen link vinden maar als ik 'm weer tegenkom zal ik 'm hier plaatsen)[/quote:764de4e8c0] Ach ja, het zgn "consumentengidsgevoel", wat je [i:764de4e8c0]niet [/i:764de4e8c0] hebt is natuurlijk altijd net beter :lol: DL is goed bruikbaar blijf ik van mening, sommige van die testprogramaatjes moet je ook met een korrel zout nemen.[/quote:764de4e8c0] Net zoals audiogidsen Bose aanprijzen, terwijl de sponsor bose is. :roll: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen