Ga naar inhoud

Welke notebook aan te schaffen ?


Aanbevolen berichten

Ik ben van plan een notebook te kopen. Het gaat hierbij vooral om een notebook als desktop vervanger (tekstverwerking, maar ook media applicaties, games), al moet ik hem wel drie x per week meenemen naar colleges. Ik heb ongeveer een budget van 2000 euro. Welke notebook kunnen jullie aanraden ? Ik heb zelf gegeken naar de toshiba satellite p10-833 en de dell inspiron 9100. Hartelijk dank,
Link naar reactie
Persoonlijk vindt ik die Asus een stuk mooier dan de toshiba, maar dat is persoonlijk. De belangrijkste verschilllen zitten 'm in schermresolutie, gewicht en processor. De Asus heeft een widescreen met een hogere resolutie, is bijna een halve kilo lichter en heeft een Pentium-M aan boord. Ik weet niet of die proc. echt geschikt is voor games, maar het grootste voordeel is wel dat je lekker lang zonder stroom adapter kunt werken (ruim 4 uur). De Toshiba's proc is sneller, maar daar haal je maar een uur of 2 mee. Ik zou niet zoveel gamen op een laptop en dus onmiddelijk voor de Asus kiezen. Waarschijnlijk is die Toshiba wel wat meer gescjikt voor games, want die heeft iig een Radeon 9700 aan boord versus een 9600 bij de Asus. Ik zie trouwens dat de Asus ook een ruime centimeter dunner is...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...