anoniem Geplaatst: 17 september 2004 Delen Geplaatst: 17 september 2004 Ik ben van plan een notebook te kopen. Het gaat hierbij vooral om een notebook als desktop vervanger (tekstverwerking, maar ook media applicaties, games), al moet ik hem wel drie x per week meenemen naar colleges. Ik heb ongeveer een budget van 2000 euro. Welke notebook kunnen jullie aanraden ? Ik heb zelf gegeken naar de toshiba satellite p10-833 en de dell inspiron 9100. Hartelijk dank, Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2004 Mooi ruim budget! Ik zou zelf gaan voor de Asus W1000N. De specs spreken voor zich: http://www.multicom-shop.nl/modulen/product.php?PHPSESSID=eiTuSnPJOMyYcMG8 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2004 zou je mij kunnen vertellen waarom je kiest voor de deze boven bijvoorbeeld de toshiba [url]http://nl.computers.toshiba-europe.com/cgi-bin/ToshibaCSG/selected_product_option.jsp?service=NL&PRODUCT_ID=95771&DISC_MODEL=0[/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2004 Asus vs. Toshiba: processor: Centrino vs. Mobile P4 gewicht: 3,2 kg vs. 3,6kg batterijtijd: 4,5 uur vs. 2 uur schermresolutie: 1680x1050 vs. 1280x800 geheugen: 1x512MB + 1 vrij slot vs. 2x256MB harde schijf: 80GB vs. 60GB WinXP Professional vs. Win XP Home Leuke extra's zoals draagtas, muis, headset vs. niks. Al overtuigd? :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2004 Persoonlijk vindt ik die Asus een stuk mooier dan de toshiba, maar dat is persoonlijk. De belangrijkste verschilllen zitten 'm in schermresolutie, gewicht en processor. De Asus heeft een widescreen met een hogere resolutie, is bijna een halve kilo lichter en heeft een Pentium-M aan boord. Ik weet niet of die proc. echt geschikt is voor games, maar het grootste voordeel is wel dat je lekker lang zonder stroom adapter kunt werken (ruim 4 uur). De Toshiba's proc is sneller, maar daar haal je maar een uur of 2 mee. Ik zou niet zoveel gamen op een laptop en dus onmiddelijk voor de Asus kiezen. Waarschijnlijk is die Toshiba wel wat meer gescjikt voor games, want die heeft iig een Radeon 9700 aan boord versus een 9600 bij de Asus. Ik zie trouwens dat de Asus ook een ruime centimeter dunner is... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2004 Game op een laptop :-? :-? Dat heb ik nog nooit goed gezien. Tuurlijk draaien er games op! Maar verwacht niet Doom 3D op de hoogste resolutie te kunnen spelen op je laptop. . . duh! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen