Ga naar inhoud

Schokkende spellen....RAM probleem?


Aanbevolen berichten

Hi all, Als ik in de mod Desert Combat (voor BF1942) een map laadt, duurt dat ongelooflijk slaapverwekkend lang. Ook als het erg druk is in die server, of het komt op close combat met >3 mannetjes aan, gaat het erg schokkerig (rond de 3 FPS). Zo kan ik ze nooit ownen :P Alle instellingen staan op low, met de gewone bf heb ik hier niet zo'n last van, dan gaat het pas bij veel meer ventjes en explosies enzo schokken, maar die is natuurlijk ook minder zwaar als DC. Ook bij Battlefield Vietnam gaat het laden heel sloom en bij close combat of een overvliegend vliegtuig ofzo gaat ie al schokken. Volgens een goede vriend van mij, ligt dit aan mijn ram. Ik heb een P4 1,7Ghz met 512 mb ram en een GeForce FX 5600. Als ik nu 256 (of beter nog) een 512 module erbij zou kopen, zouden desert combat en bfv dan beter lopen? De grafische instellingen hoeven van mij niet omhoog, maar ik word er gewoon gek van dat bij een beetje close combat of een drukke server me beeld gaat schokken als een ik weet niet wat! :D Alvast bedankt!!
Link naar reactie
hmm type systeem scoort niet super hoog zo te zien: http://service.futuremark.com/servlet/Index?pageid=/orb/projectsearch ik vulde in: p4 1500-1750 mhz fx 5600xt En daar komt idd een score van zo'n 4000 tot 6000 punten uit kaart is gewoon niet echt snel en het is een wat ouder p4 model he :) Weetje wat nou het lullige is... zelfs met me XP1800@XP2200 met een gf2gts haalde ik 4500 punten... Zorg dat in windows je beeldinstellingen ook op *snelheid* staan ipv *kwaliteit* wellicht dat dat een idee is, spyware is natuurlijk altijd een goede. Voor de rest zou ik es de meningen pijlen op een BF forum?
Link naar reactie
[quote:2610489bf1="GamerNeo"]Hi all, Als ik in de mod Desert Combat (voor BF1942) een map laadt, duurt dat ongelooflijk slaapverwekkend lang. Ook als het erg druk is in die server, of het komt op close combat met >3 mannetjes aan, gaat het erg schokkerig (rond de 3 FPS). Zo kan ik ze nooit ownen :P Alle instellingen staan op low, met de gewone bf heb ik hier niet zo'n last van, dan gaat het pas bij veel meer ventjes en explosies enzo schokken, maar die is natuurlijk ook minder zwaar als DC. Ook bij Battlefield Vietnam gaat het laden heel sloom en bij close combat of een overvliegend vliegtuig ofzo gaat ie al schokken. Volgens een goede vriend van mij, ligt dit aan mijn ram. Ik heb een P4 1,7Ghz met 512 mb ram en een GeForce FX 5600. Als ik nu 256 (of beter nog) een 512 module erbij zou kopen, zouden desert combat en bfv dan beter lopen? De grafische instellingen hoeven van mij niet omhoog, maar ik word er gewoon gek van dat bij een beetje close combat of een drukke server me beeld gaat schokken als een ik weet niet wat! :D Alvast bedankt!![/quote:2610489bf1] andere vga kaart 256 mb fx5700 werkt alles op en dirct x9 de laatste versie
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...