Ga naar inhoud

digitale camera


Aanbevolen berichten

[quote:e3046ab216="Obi-wan-kenobi"][quote:e3046ab216="Vunce"] Ik snap niet dat mensen iets anders kiezen Canon, ik wil geen reclame maken ofzo, maar deze camera's komen bij onderzoeken ALTIJD als beste uit de test. [/quote:e3046ab216] Nee hoor, Nikon en Sony komen ook als beste uit de verschillende testen. Hangt er een beetje vanaf hoe testers de camera's categoriseren qua prijs en mogelijkheden. Sanyo is ook een topper in de budgetklasse, helaas echter slecht leverbaar in NL. Als je toevallig in het verre oosten bent (Singapore of zo), zou ik zeker zo'n Sanyo oppikken voor weinig. :wink:[/quote:e3046ab216] Bij de CT werde de Canon A75 niet als beste getest (wel bij PCMagazine), omdat ze merkten dat de randen wat onscherp konden worden... Ik had hier echter verder niets van op internet gevonden en de auteur was ook met vakantie :S Het blijkt dat je dat alleen maar merkte met een heel witte muur op auto stand (k vond dat ze dat er wel bij hadden mogen vermelden...). Er is ook een stand voor binnenfotograferen, maar daar heb ik nu geen foto van op mn pc staan... Ik denk dat je dat dan niet hebt... Als je die foto wil zien moet je t ff zeggen, dan upload ik m wel ff...
Link naar reactie
[quote:9d39397f32="Obi-wan-kenobi"][quote:9d39397f32="Kjiratsiekoedel"] ricoh caplio G4 [/quote:9d39397f32] Zonder een suggestie meteen af te kraken: Ricoh staat nu niet echt bekend om z'n solide behuizingen.[/quote:9d39397f32] Hmmm, ik snap die opmerking ergens wel. 't is plastick (de caplio g*S (*=nummer) zijn wel van metaal) Verder wel een topcamera met een superkleine afdrukvertraging, mooi beeld, veel functies, en niet eens echt duur.
Link naar reactie
[quote:869a8c1fe4="Kaz'Duzar"]Ik ben ook tevreden met onze Canon POwershot A75. IN mei kostte die 250 euro d8 ik, dus nu is hij vast een stuk goedkoper. Hij heeft erg veel opties.[/quote:869a8c1fe4] :-? Ik ben van belgie, en hier moeten ze weer moeolijk doen, hier kost de canon A75 nog min 275 euro. Weet er niemand van julie een goede winkel in Maastricht. Ik woon daar maar 25km van.
Link naar reactie
Oops ... beetje scheel gekeken in de shopsurvey ... :o Nou, dan weet ik het ook niet. Maarre, je bent toch wel stukken voordeliger uit als je online koopt (zelfs met verzendkosten). Top Vision bijvoorbeeld levert ook gewoon in België: Belgische link: http://www.topvision-online.de/default.php?CMS_VSESSION=c55591c59698e68e246cb5cd8cb50898&CMS_NAV=1285.2372.2384&CMS_PAGE=39&cProductDetailACTION=inssc&cProductDetailID=2100828000 Nederlandse link: http://www.topvision-online.de/default.php?CMS_NAV=1285.2372.2384&CMS_PAGE=39&CMS_VSESSION=7a7e6cac32f944903288edde35be3084&cProductDetailID=2100828000
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...