Ga naar inhoud

hoe heet mijn geluidskaartt?


Aanbevolen berichten

Pechpech, xp opnieuw geinstalleerd maar mijn geluid doet het niet. Ik denk dat de driver van de geluidfskaart ontbreekt. Mijn pc-fabrikant ()packard Bell) heeft ze allemaal op z'n site gezet, maar ik weet niet welke kaart er in mijn pc zit. nou sta ik op het punt om de kast op-n te schroeven om op het ding zelf te kijken, maar weet een slimmerik misschien ook een makkelijkere manier? dank
Link naar reactie
Nou, ze hebben hele lijsten, maar ik weet niet eens of ik nou een i-media pf i-vision heb, laat staan dat ik dan weet welke van de pakweg twintig i-media's het zou zijn. Packard Bell is nogal enthousiast in het uitbrengen van modellen. Ze hebben een mogelijkheid om online mijn nserienummer te achterhalen maar ten eerste pikt mijn bevnorton security dat niet en ten tweede: als ik een serienummer heb, heb ik nog geen typenummer... (jaja, ik weet het, nooit zomaar zo'n standaardmachine kopen, dat roepen mijn zonen ook al achter me in koor......)
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Je hebt maar 1zoon die dit kan mee grinneken oudeoom :lol: Maar obiwan bedankt. Ik moet altijd door veel mensen gevraagd PC's te repareren en meestal moet windows er opnieuw op. zo kan ik vantevoren kijken wlke hardware erin zit. En max...(oudeoom) Kon je niet op de aankoopbon kijken?? :roll: Je moet toch ergens specificaties bij hebben gekregen...
Link naar reactie
[quote:68d287cb55="paultjuh"] Maar obiwan bedankt. Ik moet altijd door veel mensen gevraagd PC's te repareren en meestal moet windows er opnieuw op. zo kan ik vantevoren kijken wlke hardware erin zit. [/quote:68d287cb55] Och, heb deze tip trouwens ook maar van een ander, veel vooraanstaander forumlid, Gerben geloof ik. :P Enne, vantevoren kijken welke hardware erin zit, kan beter met Everest: http://www.lavalys.com/products/overview.php?pid=1&lang=en&pageid=1
Link naar reactie
[quote:2b2ddea6a6="oudeoom"]Ze hebben een mogelijkheid om online mijn nserienummer te achterhalen maar ten eerste pikt mijn bevnorton security dat niet en ten tweede: als ik een serienummer heb, heb ik nog geen typenummer...[/quote:2b2ddea6a6]Dat is eerder een Norton probleem dan een Packard Bell probleem. Moet je SP2 hebben (onlangs op een 2e systeem geinstalleerd), dan wordt er veel geblokkeerd :x. Zit er niet ergens een verborgen stickertje met het type nummer? Mijn 2e hands PB notebook heeft overigens ook geen duidelijke type aanduiding, dus dat lijkt toch wel een zwak punt van PB te zijn. ALs het onboard geluidskaart is dan wordt het zoeken, wanneer het een gewone uitbreidingskaart is, dan zou ik toch maar eens in de kast kijken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...