Ga naar inhoud

Brander op andere computer over netwerk gebruiken???


Aanbevolen berichten

Ja ik kan de dvd-brander wel benaderen maar over het netwerk ziet hij het gewoon als map. Ik wil dus graag dat hij hem ziet als dvd-brander zodat ik heb ook over het netwerk als brander kan gebruiken. Ook gaan in diverse programma's dan meer opties open omdat je een dvd-brander hebt. dit wil ik dus graag... iemand een oplossing????
Link naar reactie
Ik vrees dat dit niet zal gaan: Zelfs als je bestanden van over het netwerk wilt branden op de lokale DVD-brander, zal Nero eerst alle bestanden cachen naar de lokale harde schijf, voor het geval de netwerkverbinding plotseling onderbroken zou worden. Wat wel kan is de DVD+R(W) te formatteren en dan met packet writing ernaar toe te scrhijven over het netwerk zoals een gewone harde schijf/enorm grote floppy drive. De meeste brandprogramma's zoals Nero ondersteunen UDF packet writing.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Wat je kunt doen is een programma als PCanywhere of Remote Administrator gebruiken om de brander vanaf een afstand te bedienen. De ene computer is dan host, de andere client. Dan krijg je de desktop van de remote computer op je scherm (als een terminal) en kun je die gewoon bedienen. Zelf gebruik ik Remote Administrator (goedkoper en eenvoudiger dan PCanywhere) om een tweede computer zo op afstand te bedienen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...