Ga naar inhoud

Hulp Bij PC Kopen


Aanbevolen berichten

[quote:5b555731cd="evisu"]maar het nut van een tft zie ik niet echt [/quote:5b555731cd] -meer ruimte op je bureau -vierkant beeld -je hoeft niet door een centimeter glas te kijken -spiegelt niet -ziet er mooier uit. -scherper beeld -energie zuiniger -hoeft zich niet eerst op te laden (or whatever) -voor niet kleuren goeroe's zijn de kleuren goed genoeg (zelf zie ik het probleem van de kleuren niet) -De ghosting met deze schermen valt best mee, vooral met snelle reactietijd zie je niet tot nauwelijks ghosting. de kosten, tja het is een afweging die je moet maken. Als de TS niet al te veel te besteden heeft voor een monitor en wil gamen zou ik dan toch voor een CRT gaan.
Link naar reactie
Als het goedkoop moet, zou ik zelf nooit een TFT nemen. Het neemt een flinke hap uit je budget. En waarschijnlijk schaf je dan ook nog een budget-model aan, wat eigenlijk alleen geschikt is voor tekstverwerken. Een CRT kost in verhouding een habbekrats, je hebt waarschijnlijk een beter beeld, en meer te besteden aan de pc zelf.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...