anoniem Geplaatst: 1 september 2004 Delen Geplaatst: 1 september 2004 Hey Jongens, Ik ben van plan een pc te gaan kopen. Ik mag maar € 1000 uitgeven. Kunnen jullie mij een beetje vertellen wat ik allemaal kan krijgen voor € 1000. Ik wil graag een goeie pc, voor de nieuwste games en zo. Ow ja, der moet ook een tft monitor inzitten. Alvast Bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 september 2004 Deze is 1000 euro. Maar je zult nog ergens wat moeten bezuinigen, aangezien hier een CRT monitor bij zit. http://www.hardware.info/pcadvies.php?type=l Een andere voor 800, met wel een TFT. http://www.tweakers.net/reviews/506/2 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 september 2004 als de 1000euro incl. monitor is wordt het moeilijk de nieuwste games een beetje mooi te spelen. anders zou ik geen van deze 2 systemen aanschaffn. incl monitor is de 2e wel erg goed, en de 2e niet echt iets voor jou doel. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 september 2004 Aangezien je maar 1000 euro te besteden hebt vind ik de eerste keus van Gerben een zeer goede computer voor dat geld Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 september 2004 ja, ik zie dat hy een monitor nodig heeft. die 1e keus is dan idd een hele mooi actie. geen tft, maar het nut van een tft zie ik niet echt. ja, ze zijn mooi, maar niet beter en de goede zijn $%^^^duur. verder is het denk ik meer de 'heb' dat je een tft heb, maar echt zonde van je geld. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 september 2004 [quote:5b555731cd="evisu"]maar het nut van een tft zie ik niet echt [/quote:5b555731cd] -meer ruimte op je bureau -vierkant beeld -je hoeft niet door een centimeter glas te kijken -spiegelt niet -ziet er mooier uit. -scherper beeld -energie zuiniger -hoeft zich niet eerst op te laden (or whatever) -voor niet kleuren goeroe's zijn de kleuren goed genoeg (zelf zie ik het probleem van de kleuren niet) -De ghosting met deze schermen valt best mee, vooral met snelle reactietijd zie je niet tot nauwelijks ghosting. de kosten, tja het is een afweging die je moet maken. Als de TS niet al te veel te besteden heeft voor een monitor en wil gamen zou ik dan toch voor een CRT gaan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 september 2004 En ze produceren ook nog eens minder warmte :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 september 2004 hee TC waar zit je. deze is maar €999.- http://www.computer-land.nl/index.php?page=beschrijving&prodid=6266&back=systemen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 september 2004 Doneer jij de monitor dan? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 september 2004 Als het goedkoop moet, zou ik zelf nooit een TFT nemen. Het neemt een flinke hap uit je budget. En waarschijnlijk schaf je dan ook nog een budget-model aan, wat eigenlijk alleen geschikt is voor tekstverwerken. Een CRT kost in verhouding een habbekrats, je hebt waarschijnlijk een beter beeld, en meer te besteden aan de pc zelf. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen