Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

:-? Het gaat over een HP deskjet 843c. Als ik een foto of zelfs tekening afdruk op gewoon traditioneel papier lijkt het wel of de afdruk geinverteerd is. Als ik op fotopapier afdruk zijn de afdrukken wel van goede kwaliteit. Ik weet wel dat je op gewoon papier geen goede kwaliteit kan hebben maar het is bij alle afdrukken met kleur. Op gewoon papier kies ik voor normaal afdrukken, bij het fotopapier kies ik voor het type papier dat ik gebruik om foto's af te drukken. weet iemand hier raad mee?
Link naar reactie
:-? Help, mijn probleem raakt maar niet opgelost, in normale modus blijft die idiote printer geïnverteerd afdrukken. In fotoafdrukstand, met fotopapier drukt ie perfect af. Dit probleem is er nog maar een weekje tot voordien ging alles perfect. Het is precies of de instellingen geblokkeerd blijven voor afdrukken op fotopapier. Ook al verander je alles, de printer blijft op dezelfde manier afdrukken. Lijkt me een slimme zet van HP, lekker veel inktverbruik en duur papier, het kan toch niet dat ik elke afdruk op deze manier moet afdrukken? :x HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Link naar reactie
:oops: Het misterie is opgelost. De zwarte inktcartridge was leeg. Dus heb ik hier ook weer iets bijgeleerd, nl. Wanneer je afdrukt in fotoafdrukstand maakt de printer enkel gebruik van de kleurencartridge. Wanneer je een foto of tekening afdrukt op gewoon papier en met normale modus gebruikt de printer zowel de kleuren als de zwarte cartidge.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...