anoniem Geplaatst: 29 augustus 2004 Delen Geplaatst: 29 augustus 2004 :-? Het gaat over een HP deskjet 843c. Als ik een foto of zelfs tekening afdruk op gewoon traditioneel papier lijkt het wel of de afdruk geinverteerd is. Als ik op fotopapier afdruk zijn de afdrukken wel van goede kwaliteit. Ik weet wel dat je op gewoon papier geen goede kwaliteit kan hebben maar het is bij alle afdrukken met kleur. Op gewoon papier kies ik voor normaal afdrukken, bij het fotopapier kies ik voor het type papier dat ik gebruik om foto's af te drukken. weet iemand hier raad mee? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2004 drijvers al verwijderd en herinstalleerd? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2004 drivers verwijderd en geherinstalleerd maar het probleem helaas niet opgelost. :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2004 patronen eruit en erin : verder reinigen, uilijnen, zie ook boekje. Met de rpinte wizard kan je ook de koppen cleanen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2004 :D Dat was het eerste wat ik gedaan heb, de koppen gecleand. Maar het probleem is dat hij foto's wel perfect afdrukt. Dus met de koppen is niks mis (denk ik) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 augustus 2004 :-? Help, mijn probleem raakt maar niet opgelost, in normale modus blijft die idiote printer geïnverteerd afdrukken. In fotoafdrukstand, met fotopapier drukt ie perfect af. Dit probleem is er nog maar een weekje tot voordien ging alles perfect. Het is precies of de instellingen geblokkeerd blijven voor afdrukken op fotopapier. Ook al verander je alles, de printer blijft op dezelfde manier afdrukken. Lijkt me een slimme zet van HP, lekker veel inktverbruik en duur papier, het kan toch niet dat ik elke afdruk op deze manier moet afdrukken? :x HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2004 :( Heeft er niemand een idee? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2004 Kan het zijn dat je op de printer de schakelaars veranderd hebt? Op een hoop printers kun je dmv een schakelaar kiezen voor speciaal papier ed. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2004 :-? Nee, op mijn printer staat zo geen knop. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 september 2004 :oops: Het misterie is opgelost. De zwarte inktcartridge was leeg. Dus heb ik hier ook weer iets bijgeleerd, nl. Wanneer je afdrukt in fotoafdrukstand maakt de printer enkel gebruik van de kleurencartridge. Wanneer je een foto of tekening afdrukt op gewoon papier en met normale modus gebruikt de printer zowel de kleuren als de zwarte cartidge. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen