Ga naar inhoud

Te weinig virtueel geheugen


Aanbevolen berichten

Ik weet niet zeker of het hier hoort, maar ik krijg de laatste tijd vaak meldingen dat mn virtueel geheugen te klein is. Meestal als ik spellen speel. Kan ik dit geheugen handmatig groter maken?? of gaat dat allemaal vanzelf? Want dat staat er wel, maar ik krijg die melding nog steeds. Ik dacht eerst dat het kwam doordat mn pc bijna helemaal vol stond, maar die is nu half leeg en ik krijg het nog steeds.
Link naar reactie
Wat heb je allemaal op de achtergrond draaien? En welk O.S draai je? Als je XP hebt, zou het nog wel eens kunnen dat je te weinig intern geheugen hebt; zo uit mn hoofd dacht ik dat Mafia 128MB nodig heeft, maar omdat XP ook heel wat geheugen vreet, zou het best nog wel eens kunnen dat je te weinig hebt. Misschien kun je van iemand wat geheugen lenen, als je dit erin zet en de problemen zijn verholpen dan weet je waar het aan ligt.
Link naar reactie
[quote:7d5df94035="Taniel"]XP ja, en ik sluit eigenlijk altijd alles af wat er verder aanstaat. Maar als hij die foutmelding aangeeft zegt ie ook dat Windows het wisselbestand automatisch vergroot, maar hoe komt het dan dat hij elke keer weer zegt dat er te weinig geheugen is?[/quote:7d5df94035] Omdat je waarschijnlijk gewoon te weinig geheugen hebt. Ik zal zoals ik ook al eerder aangaf ff van iemand wat geheugen lenen, en kijken of daarmee het probleem opgelost is. :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...