anoniem Geplaatst: 13 augustus 2004 Delen Geplaatst: 13 augustus 2004 Ik weet niet zeker of het hier hoort, maar ik krijg de laatste tijd vaak meldingen dat mn virtueel geheugen te klein is. Meestal als ik spellen speel. Kan ik dit geheugen handmatig groter maken?? of gaat dat allemaal vanzelf? Want dat staat er wel, maar ik krijg die melding nog steeds. Ik dacht eerst dat het kwam doordat mn pc bijna helemaal vol stond, maar die is nu half leeg en ik krijg het nog steeds. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 augustus 2004 Hoeveel intern geheugen heeft je PC? En om wat voor games gaat het? Zo'n melding krijg je vaak als er te weinig geheugen in je PC zit, ik heb hetzelfde ook weleens gehad toen ik nog 256mb had. Na het bijplaatsen van nog 256mb was het probleem opgelost. 8) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 augustus 2004 [quote:75c117b3e1="Taniel"]Ik dacht eerst dat het kwam doordat mn pc bijna helemaal vol stond, maar die is nu half leeg en ik krijg het nog steeds.[/quote:75c117b3e1]Weet je zeker dat je C:\ schijf half leeg is? Zoja, hoeveel ruimte heb je vrij en hoeveel werkgeheugen (RAM) zit er in die machine? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 augustus 2004 256 mb, en op deze pc heb ik 37 gb en is 18,6gb vrij. En ik krijg die melding vooral als ik Mafia speel, wat volgens mij niet een van de nieuwste spellen is. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 augustus 2004 Wat heb je allemaal op de achtergrond draaien? En welk O.S draai je? Als je XP hebt, zou het nog wel eens kunnen dat je te weinig intern geheugen hebt; zo uit mn hoofd dacht ik dat Mafia 128MB nodig heeft, maar omdat XP ook heel wat geheugen vreet, zou het best nog wel eens kunnen dat je te weinig hebt. Misschien kun je van iemand wat geheugen lenen, als je dit erin zet en de problemen zijn verholpen dan weet je waar het aan ligt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 augustus 2004 XP ja, en ik sluit eigenlijk altijd alles af wat er verder aanstaat. Maar als hij die foutmelding aangeeft zegt ie ook dat Windows het wisselbestand automatisch vergroot, maar hoe komt het dan dat hij elke keer weer zegt dat er te weinig geheugen is? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 augustus 2004 [quote:7d5df94035="Taniel"]XP ja, en ik sluit eigenlijk altijd alles af wat er verder aanstaat. Maar als hij die foutmelding aangeeft zegt ie ook dat Windows het wisselbestand automatisch vergroot, maar hoe komt het dan dat hij elke keer weer zegt dat er te weinig geheugen is?[/quote:7d5df94035] Omdat je waarschijnlijk gewoon te weinig geheugen hebt. Ik zal zoals ik ook al eerder aangaf ff van iemand wat geheugen lenen, en kijken of daarmee het probleem opgelost is. :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 augustus 2004 :o De foutmelding gaat toch over VIRTUEEL geheugen? Desktop (Bureaublad) -> My computer -> Rechtermuis -> Eigenschappen -? Geavanceerd -> Prestaties -> Geavanceerd -> Virtueel geheugen. :oops: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen