Ga naar inhoud

computer start steeds opnieuw op


Aanbevolen berichten

Mijn PC start steeds opnieuw op, maar in zeer onregelmatige intervallen. Soms gaat het uren goed maar dan ineens springt hij naar zwart en start vazelf opnieuw op. Soms gaat het in 10 minuten 2 keer achter elkaar om vervolgens het weer uren goed te doen. Volgens een kennis kan het een defecte geheugenbank zijn. Ik heb al bij Microsft een geheugen test programma gedownload en uitgevoerd maar na ongeveer een uur 11 tests te hebben uitgevoerd bleek alles in orde. Wel kwam na het uitvoeren van de test het probleem bijna 2 dagen niet voor. Maar helaas is het weer begonnen. Is er een beter programma voor geheugen tests?
Link naar reactie
Het zou ook heel goed kunnen dat je voeding het niet trekt , hoeveel watt heb jeerin zitten? en dan bedoel ik ook de bijbehorende amperes, die staan op je voeding. En dan natuurlijk welke hardware? misschien een videokaart met externe voeding aansluiting? zoals de 9700/9800 radeons? deze trekken namelijk aardig wat stroom op de 12 v lijn. Misschien iets om toch maar even naar te kijken.
Link naar reactie
[quote:ace761e884="jgbteg"]Ik kom er net achter dat mijn processor 1,2 mhz is geworden ipv 1,6. Volgens mijn leverancier zal er iets mis zijn met het moederbord. Ik heb hem zojuist bij de td afgeleverd. Ik laat wel weten wat het was. Allemaal bedankt[/quote:ace761e884] Ja, als je processor opeens 1,2 is geworden kun je dat gewoon weer veranderen in het BIOS van je moederbord.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...