Ga naar inhoud

USB 2.0 probleem


Aanbevolen berichten

Hallo, Mijn mobo, Asus P4B533-E, beschikt volgens het boekje over USB 2.0. Het valt me alleen al een tijd op dat de USB verschrikkelijk traag loopt. Het overzetten van een bestand van 27 MB duurt 35 sec (750 Kb/s), maar volgens mij moet dit veel sneller kunnen. Ik draai Win XP met SP2 dus theoretisch zou er een USB 2.0 driver in m'n PC moeten zitten. In mijn BIOS staat USB 2.0 geactiveerd (voor zover ik snap hoe dit werkt!). Weet iemand wat ik verkeerd doe, of weet iemand hoe ik kan zien welk USB-formaat ik momenteel gebruik? Bedankt, Gerrit
Link naar reactie
Staat onder apparaatbeheer onder de USB-controllers wel aangegeven dat je over een 'Enhanced (2.0) USB controller' beschikt? Zo nee, dan opnieuw het stuurprogramma (driver) hiervoor bijwerken: http://www.asus.com.tw/support/download/item.aspx?ModelName=P4B533-E&Type=Latest&SLanguage=en-us Aparte description trouwens bij die driver download: [size=9:cf0f2869b7]ICH4 USB 2.0 Driver for Windows XP.Important! You need to follow the steps decribed in Readme-XP.txt; otherwise, you may need to do a new Windows XP installation to FIX POTENTIAL USB 2.0 PROBLEM. [/size:cf0f2869b7]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...