Ga naar inhoud

Connectiviteit bij huidige laptops.


Aanbevolen berichten

Hallo! Ik ga binnenkort starten met de opleiding Elektrotechniek waar ik natuurlijk een laptop voor nodig heb. Nu zal ik naar alle waarschijnlijkheid ook schakelingen moeten aansturen via m'n pc, dus via de com-poort en/of de printerpoort. Nu vroeg ik me af of die poorten er tegenwoordig nog standaard opzitten, of moet je daar specifiek op letten Danku! Michiel
Link naar reactie
Ik zou in ieder geval wel (als je al een goede laptop hebt) navraag doen naar die poorten, ik denk dat als je een 'gewone' muis gewend bent het zeker aan te raden is er een bij te kopen. Verder denk ik dat als je evt die schakelingen moet gaan aansturen je toch beter voor 230V voeding moet gaan... Veel succes met het uitzoeken van de juiste laptop en je opleiding! :)
Link naar reactie
Maar waar moet ik echt op letten? Wat feitjes: * Ik ga de opleiding elektrotechniek doen. Ik moet dus in Delphi programmeren. Heb ik dan bv. neer geheugen nodig? (Door bv. slechte opbouw van een programma) * Laptop moet minstens 4 jaar meegaan, liefst langer. Het hoeft natuurlijk geen game-machine te worden, maar hoe zwaar moet zo'n laptop zijn? * We hebben thuis een draadloos netwerk (g), zit er verschil in een ingebakken kaartje of een PCMCIA kaart?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...