Ga naar inhoud

Enermax Coolergiant 480 watt


Aanbevolen berichten

hallo ik zit aan te denken om een ender voeding te haalen dezen Enermax Coolergiant 480 watt maar zal hij wel sterk genoeg zijn voor mijn pc ?hij heeft 2 12 volt lijnen dit is de info over de voeding Totaal vermogen: 480 Watt +3,3V: 34A +5V: 40A +12V - 1: 16A +12V - 2: 15A -12V: 0,8A +5VSB: 2,5A en hij moet stroom geefen aan dit intel P4 3.2@3.8 Ghz en dan verbruikt hij 117 watt 4 SATA HDD XFX 6800 Ultra @ 460/1280 Mhz 2x DVD brander 2x120 mm fan 2xCCFL UV lamp Abit IC7-Max3 1Gb DDR corsair XMS Twin pc 4000 zal hij sterk genoeg zijn ik heb nu een vantec 520 watt voeding die niet zo goed meer is maar zal de nieuw voeding sterk genoeg zijn ?
Link naar reactie
Ik zelf gebruik een Antec True Control 550watt met een systeem die ongeveer net zoveel als jou pc slurpt, het mooie van de True control is dat je zelf de voltage lijnen kan regelen. Een andere erg goeie voeding is de OCZ 520watt voeding, bij deze zijn de voltage lijnen ook regelbaar. Ik zou zelf voor de OCZ gaan, deze is namelijk BTX ready, dan heb je er in de toekomst ook nog wat aan.
Link naar reactie
Dat is inderdaad ook een goeie voeding, echter Wat Noepzor zegt is de halve waarheid, de Tagan 480watt is beter dan de Antec 480 true power, dat is waar. Maar de tagan 480watt kan je niet vergelijken met een Antec 550watt true control of de OCZ: [img:07849e674f]http://www.icomputers.nl/images/products/423_OCZ_Powerstream.jpg[/img:07849e674f] Deze OCX Powerstream 520watt is een voeding die bij mij hoog op mijn verlanglijstje staat. Review van de 420watt versie van de Powerstream: http://www.driverheaven.net/reviews/OCZ420/
Link naar reactie
[quote:88e0feca03="Red Dragon"]Dat is inderdaad ook een goeie voeding, echter Wat Noepzor zegt is de halve waarheid, de Tagan 480watt is beter dan de Antec 480 true power, dat is waar. Maar de tagan 480watt kan je niet vergelijken met een Antec 550watt true control of de OCZ: [/quote:88e0feca03] zeg ik dat je em moet vergelijken met een 550watt truecontrol ? ik heb het over 480watt voedingen, die CYRAX dus wil (te zien aan de enermax 480 watt, dan is een tagan ook een interressante optie, en hij verslaat een 480watt antec;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...