Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

heey mensen Ik had een vraagje Ik speel heel veel games (ut 2004 far cry cs cz GTA3 enz enz) IK heb daar dus veel werkgeheugen voor nodig Ik heb nu 512 en wil dat gaan uitbreiden naar 1 GB Vraag 1) Mijn vraag luid....welke gheugen stickjes heb IK nodig? Mijn mobo is een MSI MS-7012 (die is speciaal gemaakt voor Medion) vraag 2) Kan ik ALTIJD er geheugen bij zetten als je er nog nooit geheugen hebt bij gezet...daarmee bedoel ik te zeggen...zijn er altijs genoeg slots daarvoor? Alvast bedankt
Link naar reactie
[quote:54de801bb3="Sliciej"]heey mensen Ik had een vraagje Ik speel heel veel games (ut 2004 far cry cs cz GTA3 enz enz) IK heb daar dus veel werkgeheugen voor nodig Ik heb nu 512 en wil dat gaan uitbreiden naar 1 GB Vraag 1) Mijn vraag luid....welke gheugen stickjes heb IK nodig? Mijn mobo is een MSI MS-7012 (die is speciaal gemaakt voor Medion) vraag 2) Kan ik ALTIJD er geheugen bij zetten als je er nog nooit geheugen hebt bij gezet...daarmee bedoel ik te zeggen...zijn er altijs genoeg slots daarvoor? Alvast bedankt[/quote:54de801bb3] Crossposten is niet op prijs gesteld. Dus 2 keer dezelfde vraag stellen in verschillende subfora. Trouwens, voor je antwoord, zie Mobo's/procs/OC&cooling.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...