Ga naar inhoud

PC maakt lawaai


Aanbevolen berichten

Hallo, Weet er iemand een oplossing voor mijn pc. Mijn pc maakt nogal veel lawaai (het lijkt wel een soort fluittoon) Ik heb de pc al weg gebracht naar een pc winkel (daar heeft hij 2 dagen gestaan, en daar maakte hij geen lawaai. Ik heb hem een dag bij me zusje op haar kamer aangesloten (enkel toetsenbord muis stroom en beeldscherm) en daar maakte hij ook weinig lawaai. maar zodra ik hem op mijn kamer zet maakt hij wel lawaai (heb al ander toetsenbord stroomkabel verlengsnoer en beeldscherm geprobeert. Het gaat om een p4 2.8 1 mb cache 512 mb ddr c: 80 gb wd en d: 40 gb ibm, mobo is de asus P4P800-E DELUXE VIDEOkaart sparkle geforce 4 mx-440 64mb agp 8x. Er zit pas een nieuwe voeding in en een nieuwe case fan. het lawaai lijkt van de voeding of de case fan te komen (ben hier niet zeker van) Weet hier iemand een oplossing voor. Ik hoop het wel mvg Patrick U kunt ook mailen naar nl1pge1@hotmail.com bij voorbaat dank
Link naar reactie
Fans smeren. zit zo'n stikkertje op aan een kant die haal je er voorzichtig af, dan doe je wat olie in het gaatje (kruipolie, zonnebloemolie en wat je er nog meer allemaal voor kan gebruiken) en dan doe je het stikkertje terug en kijk je of het lawaai weg is. Echter lijkt me het sterk dat het aan de fans/voeding ligt want dan had hij op een andere kamer ook wel lawaai gemaakt. edit: haal die mail eruit, spammers zijn hier dol op!
Link naar reactie
[quote:2e41b5f8f2="nl1pge"]Ik heb de kats opengemaakt en hij maakt minder lawaai, hij krijgt dus te weinig koude lucht, .. [/quote:2e41b5f8f2] Kan ook resonantie zijn. Kun je een idee geven hoe het geluid klonk/klinkt? Bijvoorbeeld een stevig gezoem neigend naar geruis of een meer rammelend geluid?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...