Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleempje en die hoort eigenlijk niet in dit topic thuis. Maar ik zoek naar muisvoetjes voor mijn muis. Dat zijn die nylonvoetjes die onder de muis zitten. Ik koop om de zoveel tijd een nieuwe Logitech muis, maar ook al is de muis na verloop van tijd nog helemaal goed, maar als de nylon voetjes versleten zijn, dan heb je ook niks meer. Weet iemand of deze voetjes ook verkrijgbaar zijn? Bij Logitech zelf vind je er niets over. ik vind dat Logitech en andere fabrikanten eigenlijk extra voetjes bij hun muizen moeten leveren. Bijvoorbeeld 4 extra voetjes op een stickervelletje. Als de banden van je auto versleten zijn, dan breng je je auto toch ook niet naar de sloop. :o :lol: Kees
Link naar reactie
Ik zal deze topic even verplaatsen, want hij hoort hier inderdaad niet thuis. Verder gebruik ik zelf een soort plakband om over de voetjes heen te plakken als ze versleten zijn. In combinatie met een stoffen muismatje schuift dat beter dan de originele voetjes. Nadeel is wel dat je het plakband een beetje ovaal moet knippen, dat is nogal priegelwerk.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...