Ga naar inhoud

Monitor slaat telkens af...wie weet raad?


Aanbevolen berichten

Heey mensen ik weet niet waar ik deze Topic moet plaatsen dus zet ik hem maar hier en bij hardware algemeen. Mijn probleem luid....mijn monitor slaat telkens af. Ik zal van voor af aan beginnen. Ik start mijn PC op Mijn beeldscherm gaat AUTOMACHISCH dan ook aan Als ie klaar is heb ik beeld :D Maar dan gaat ie na ongeveer 5 min op de stand-by stand staan terwijl mijn PC gewoon lkkr verder gaat. bijv als ik dan muziek aant luisteren ben en dan slaat mijn monitor af...blijft de muziek lekker door gaan :P Weet iemand waar dit aan ligt? Het is een IIyama 19" CRT ZWARTE MONITOR (ik heb de iiyama al gebeld...zei wisten ook niet waar het aan lag...maar ik krijg in ieder geval een nieuwe monitor...maar ik wil zeker weten dat het NIET aan MIJN PC kan liggen....daar laten jullie dus even mee over discusieren ofzoiets:P) Heeft iemand idee waar het aan ligt? Groetjes Bas Owja het kan NIET aan mijn videokaart liggen...dat is een ATi Radeon 9800PRO 128 MB
Link naar reactie
ah oke...maar kan het ook zijn dat bijv...er heel veel electronische dingen aanstaan en dat die zoveel "zuigen" dat er dingen uitvallen? Of is dat niet mogelijk? Maar ik zal eens kijken voor dat energie besparen...staat dat daar allemaal duidelijk aangegeven waar ik op moet klikken? Zoniet ....leg AUB ff uit...stap voor stap als het kan en als u zin hebt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...