Ga naar inhoud

Voor en nadelen van deze kast...


Aanbevolen berichten

je moet er van houden imho.. de een vindt het top, de ander echt 3x niks (onder andere ik) zoals aangegeven is, je ziet altijd alles, dus als ie een prominent plekje in je woonkamer krijgt dan moet je goed je best doen om ervoor te zorgen dat alles ook netjes weggewerkt is (en dat wil niet altijd) maarja, zo'n kast koop je ook niet om onder je bureau te drukken, dus je zult echt veel tijd moeten besteden aan het wegwerken van de kabels. je kunt niet zoals bij een gewone kast de kabels achter de backplate van het mobo verstoppen, dus je zult haast altijd een wirwar blijven zien van kabels. ik vind een degelijke kast (chieftec antec oid) met een zijwindow net zo mooi. als je dan watercooling neemt, hier uv reactive aantoevoegt, 1 of 2 UV lichtgevende fans/CFFL indrukt, dan heb je net zo een mooi beeld van je pc als met zon compleet doorzichtige kast
Link naar reactie
ach wat heet zwaar... mijn kast is 22 kilo en m'n monitor ook zijn naar aardig wat lans geweest :P (persoonlijk zou ik voor de lanboy gaan, die doorzichtige kasten zie je alles in... inclusief alle stof :P ook is een stalen/alu ofzo kast beter tegen bescherming van invloeden van buitenaf (denk ik althans ^_^))
Link naar reactie
Tsja, kwestie van smaak. Maar 1 ding mis ik hier toch (eigenlijk 2 maar de laatste is mijn persoonlijke voorkeur! :) Om met de laatste te beginnen: alles wat dan nog van metaal is in zo'n plexiglazen kast vind ik dus niet mooi, denk b.v. aan de voeding... kwestie van smaak. Maar het allerbelangrijkste vind ik is dat een metalen kast (zonder raam!) tenminste goed afschermt! Een raam of erger, een plastic kast maakt van je pc een enorme (stoor)zender! Ik weet het niet helemaal zeker maar ik denk zelfs dat het eigenlijk niet eens is toegestaan. Al moet je wel erg klagen wil er ingegrepen worden... :-) Maar als mijn pc zonder kast proefdraait is mijn radio die er naast staat (op 1 meter!) niet om aan te horen! Grtx
Link naar reactie
HEeft die kast nog versteviging van metaal aan de randen?? Zoniet, dan lijkt mij die kast niet heel stevig... Verder zie je snel vetvlekken, dus moet je of met iets van glassex gaan boenen of gewoon met handschoenen aan componenten erin zetten. Zelf vind ik het niet mooi, zeker omdat je alle kabels ziet. Meshen is dan bijna ook noodzakelijk en connectors die je niet gebruikt afknippen (aux, p4). En cdromspelers en voedingen vallen in zon kast ook erg op... Dus een mooie voeding kopen/modden en misschien iets plakken ofzo op de zijkanten van je cdrom spelers...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...